חילן טק "גיירה" את מודול השכר של סאפ בהשקעה של 10 מיליון שקלים; הלקוח הראשון: נס טכנולוגיות

המודול, SAP Payroll, הותאם על ידי אנשי חילן טק לדרישות השוק המקומי ● בנס ישראל ישמש המודול, שיישומו עלה כמה מאות אלפי שקלים, לניהול פעילות השכר ל-2,700 עובדי החברה בארץ ● אבי באום, מנכ"ל חילן טק: "יש לנו מחויבות להתאים את השירותים שלנו לצרכי הלקוחות. פיתחנו את המערכת כסטנדרט ישראלי לניהול שכר"

חילן טק השלימה בימים אלה את התאמתו של מודול השכר של סאפ (SAP) לדרישות המקומיות של השוק הישראלי. בפיתוח של המודול, SAP Payroll, הושקעו כ-10 מיליון שקלים והוא התבצע על ידי אנשי החברה בתיאום עם אנשי סאפ מהארץ ומחו"ל.

במקביל, הסתיימה בימים אלה ההטמעה הראשונה של המודול המותאם לשוק הישראלי – בנס ישראל, לשעבר נציגת סאפ בארץ. הטמעת המערכת בנס ארכה כמה שבועות, ותשמש את החברה לניהול פעילות השכר ל-2,700 עובדיה בארץ. היקפו הכספי של הפרויקט לא הותר לפרסום, אולם מוערך בכמה מאות אלפי שקלים.

אבי באום, מנכ"ל חילן טק, אמר כי החברה מפיקה תלושי משכורת ליותר מ-600 אלף עובדים מדי חודש, בקרב יותר מאלף לקוחות ארגוניים. "כלשכת השירות הגדולה בישראל לניהול שכר ומשאבי אנוש", ציין באום, "יש לנו מחויבות להתאים את השירותים שלנו לצרכי הלקוחות. יותר ויותר ארגונים בארץ הביעו התעניינות ביישום השכר של סאפ גם בישראל, בדומה למה שקורה בחו"ל. פיתחנו את המערכת כסטנדרט ישראלי לניהול שכר, עם רקע של 40 שנות מומחיות בתחום".

אפי קוטק, נשיא נס ישראל, אמר כי "נס רואה בהון האנושי בחברה את אחד המשאבים העיקריים של החברה, ולכן פועלת כל העת לביצוע תהליכים ומהלכים פנימיים לשיפור תנאי ההעסקה שלהם. הטמעת מערכת השכר החדשה מהווה נדבך נוסף בהיבט זה".

מנתוני סאפ עולה, כי יותר מ-75% מהארגונים שמיישמים את מודול ה- SAP HCM בעולם, מנהלים באמצעותו גם את ניהול השכר לעובדים. בדרך זו, נמסר, הם נהנים מאינטגרציה מלאה בין המערכות בארגון, בשל היכולת לקישוריות מלאה של מערכת השכר למערכות ניהול המשאב האנושי הנוספות בארגון, כגון ניהול תיקי העובד, איסוף ועיבוד הנוכחות, ניהול המבנה הארגוני, גיוס עובדים ועוד.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים