אלקטל לוסנט השיקה גרסה חדשה לפלטפורמת ענן לרשתות תקשורת שפותחה בישראל

CloudBand 2.0 - פלטפורמת תשתית שירותי הענן המנוהלת ומפותחת במרכז הפיתוח של אלקטל לוסנט בישראל, כוללת יכולות SDN מבית Nuage Networks, פיתוחים מבוססי Openstack ושירותים נוספים לספקי אפליקציות ענן ברשתות התקשורת

אלקטל לוסנט (Alcatel Lucent) תציג במסגרת תערוכת הסלולר העולמית MWC, שתתקיים בשבוע הבא בברצלונה, גרסה חדשה לפלטפורמת הענן לרשתות תקשורת שפותחה בישראל, וכן מוצרי תקשורת וירטואליים לרשתות סלולריות.

CloudBand 2.0 –  פלטפורמת תשתית שירותי הענן המנוהלת ומפותחת במרכז הפיתוח של אלקטל לוסנט בישראל, כוללת יכולות SDN (ר"ת Software Defined Networking) מבית Nuage Networks, מיזם נוסף של החברה, פיתוחים מבוססי Openstack ושירותים נוספים לספקי אפליקציות ענן ברשתות התקשורת.

בנוסף, לאור המגמה של וירטואליזציה מלאה לרשתות תקשורת הכריזה החברה על מוצרים וירטואליים לעולם המפעילים הסלולריים. פתרונות אלה אינם תלויים בחומרה ייעודית, מכיוון שווירטואליזציה של פעולות ברשתות תקשורת מאפשרת להפריד בין שכבות החומרה והתוכנה, וכך להפחית בעלויות ולהאיץ השקת שירותים חדשים.

המוצרים החדשים שעליהם הכריזה החברה הם גרסאות וירטואליות של מוצרים קיימים, והם כוללים את vEPC (ר"ת Virtualized Evolved Packed Core) – פיתוח של ליבת הרשת, שמאפשר אוטומציה של תהליכי האימות והניהול של הלקוחות והשירותים שבהם הם משתמשים, ויצירת חיבור שירותים לרשת ספק התקשורת ולאינטרנט בהיקף גדול; ViMS (ר"ת Virtualized IMS) – פלטפורמת תקשורת בענן שמספקת שירותי מולטימדיה על גבי רשתות IP; מוצרי Virtualized RAN – בקר רדיו לרשת 3G; ומוצרים בפיתוח לרשתות LTE ו-LTE-Advanced. אלה מתבססים על תוכנת ה-LTE של החברה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים