ריצ'ארד לונג, NetScout: "היקף פעילותנו בעולם ובישראל יצמח השנה ב-25%"

העלייה הזאת תיגרם מאחר ש-"ארגוני IT, מנמ"רים, מנהלי תשתיות ומנהלי תקשורת מבינים את חשיבות חוויית משתמשי הקצה ואת הזיקה שלה לביצועי רשתות התקשורת", אמר לונג, מנהל ערוצים לאזור EMEA בחברה

"למרות המצב הכלכלי הלא מזהיר של ארגונים בכלל, ובתוכם ארגוני IT, מנמ"רים, מנהלי תשתיות ומנהלי תקשורת מבינים את חשיבות חוויית משתמשי הקצה ואת הזיקה שלה לביצועי רשתות התקשורת. לכן, הצפי הוא שהיקף הפעילות שלנו יגדל השנה ב-25% – בעולם ובישראל", כך אמר ריצ'ארד לונג, מנהל ערוצים לאזור EMEA (ר"ת אירופה, המזרח התיכון ואפריקה) ב-NetScout.

לונג דיבר בכנס שערכה היום (ג') בינת אלקטרוניקה, בהפקת אנשים ומחשבים, בנושא פתרונות ניטור מתקדמים. הכנס התקיים במלון שרתון בתל אביב, תחת הכותרת Think nGeniusONE, ובמסגרתו הוצגו פתרונות NetScout, אותה מייצגת בינת אלקטרוניקה. השתתפו בו עשרות רבות מלקוחות החברה.

לדברי לונג, החברה קיימת 25 שנים, היא בעלת מחזור מכירות שנתי של 350 מיליון דולר, בקופת המזומנים שלה 130 מיליון דולר והיא מונה אלף עובדים. הוא הוסיף כי פעילות המו"פ בחברה חזקה וכי היא רשמה יותר מ-70 פטנטים בתחומי פעילותה. על פי לונג, "93 מ-100 החברות ברשימת פורצ'ן (Fortune 100) הם לקוחות שלנו, וכך גם כל עשרת ספקיות השירותים הפיננסיים הגדולות בעולם וחמש זרועות צבא ארצות הברית".

הוא אמר כי "התפיסה המסורתית שהייתה רווחת היא שכאשר לקוח התלונן על בעיה, היו ניגשים ומנסים לאתר מה קרה ולמה, בעזרת כלים חינמיים ואחרים. NetScout פועלת למעבר מניהול תקלות ונפילות לעולמות ה-APM – ניהול ביצועי יישומים, וה-NPM – ניהול ביצועי רשתות. אנחנו מציעים פתרונות ניטור, עם מערכות שיודעות להתריע על בעיות שעשויות לקרות לפני שהמשתמש חווה אותן. דבר זה יכול לסייע למנהלי רשתות לתחזק את הרשתות ולתכנן אותן ברמת היישומים בצורה ברורה. כך ניתן לענות על כמה מהמגמות המאפיינות כיום את עולם ה-IT: מעבר למיחשוב ענן, SDN, הגדלת קצב תעבורת התקשורת מ-10 ג'יגה ביט ל-40 ואף ל-100 ג'יגה ביט, BYOD והגידול ההולך וגובר של התלות של העסקים ב-IT. לכן, נדרש למטב באופן המרבי את חוויית המשתמש, לנצל את התשתיות טוב יותר ולהתמודד עם תפעול של יותר יישומים".

"למרות ההשקעה הגדלה של לקוחות ארגוניים בתחום, הם עדיין מתקשים להתמודד עם התקלות, עם ריבוין ועם הצורך בתיקון המהיר שלהן", אמר לונג. "האתגרים הניצבים בפני מי שנדרש לספק שירות בארגון הם מחסור ביכולת לניהול את השירות, העדר יכולת לצפות את הבעיות, חוסר אבחון מהיר שלהן והעדר מענה יעיל לתקלות".

"הערך התפעולי יגיע במעבר מה-'תגובתי' ל-'חיזויי', לגישה הפרו-אקטיבית", ציין. "אנחנו עושים שינוי בתחום ניהול הביצועים, נותנים גישה של שירות אחוד לניהול האספקה. ניהול חוויית המשתמש דורש גישה כפולה: ניטור של הרשת והרכיבים שלה, וכן ניטור היישומים. אנחנו מספקים פלטפורמה אחת שכוללת תפעול רשת, ניהול יישומים, תפעול אבטחת מידע, תפעול NOC, ניהול דטה סנטר וניהול אספקת שירות. כך נוצרת גישה תפעולית כוללת ובעלת 'שכל', שמביאה לשיפור ולהגדלת השירות, לשיפור שיתופיות ה-IT, לעקביות תפעולית ובנוסף, לצמצום ההוצאות התפעוליות ולהפחתת ה-TCO (עלות הבעלות כוללת). NetScout יודעת לעשות זאת כי היא יודעת לקבוע באופן ברור איפה מקור הבעיה. כאשר לקוח מגדיר את המצב ויוצר התרעה נכונה, היא תטופל בעוד מועד. המערכות הללו מאפשרות למנהלי הרשתות לבצע אימון עתידי. ניתן לצפות בעזרתן מהו היישום שהמשתמשים עושים בו שימוש על מנת לבצע חיזוי טוב יותר".

לונג ציין כי "המערכת שלנו יודעת לנטר מהשכבה הרשתית ועד שכבה 7, האפליקטיבית – ולהפך. הניטור נעשה על פלטפורמה אחת, נטולת 'סוכנים', וכך לא נוצר מצב בו נלקחים משאבי CPU, שמביא לירידה בביצועים".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים