הוט תשדרג ללקוחותיה את מהירות התשתית ל-30 מגה-ביט

כדי לבצע את השדרוג, על הלקוחות להיכנס לאתר של החברה ● כדי שהוא ייצא לפועל, עליהם לשדרג את המהירות גם אצל ספק האינטרנט שלהם – לעתים בתוספת תשלום

הוט הודיעה היום (ה') על מבצע של שדרוג לקוחותיה למהירות אינטרנט של 30 מגה-ביט בחינם, וכן על הרחבת מגוון הפעולות המקוונות באתר האינטרנט שלה. בשני המקרים, מדובר בפעולות שאותן יוכל הלקוח לבצע אך ורק בעצמו באמצעות האתר.

במסגרת השירותים באתר יוכלו הלקוחות לקבל שירות מנציג אישי באמצעות המייל תוך 24 שעות לכל היותר, לתאם מעבר דירה, לשנות מועד הגעה של טכנאי, או ביטול הביקור, לשדרג חבילות ומבצעים, לצפות בחשבונית החודשית ובפירוט השימושים בטלפון ובטלוויזיה, להזמין ערוצים, לשלם חוב במידה וקיים ולעדכן אמצעי תשלום וגם לקבל את החשבונית החודשית למייל.

לדברי החברה, יותר מ-50% מהלקוחות של כיום גולשים במהירות של 30 מגה-ביט, ומהירות הגלישה הממוצעת של הלקוחות גבוה מ-33 מגה-ביט. כעת מציעה החברה שדרוג ללקוחות הגולשים במהירויות נמוכות מ-30.

ראוי להזכיר כי השדרוג הוא רק למהירות הגלישה בתשתית, וכדי ליהנות מן המהירות הגבוהה יותר ייאלצו הלקוחות לשדרג מהירות גם אצל ספקית האינטרנט שלהם, לרוב בתוספת תשלום.

הוט מציינת בהודעתה, כי המבצע מיועד ללקוחות מהמגזר הפרטי, ואינו כולל מבצעי באנדל. לקוחות שאצלם תידרש החלפת המודם יוכלו לעשות זאת בהתקנה עצמית ללא תוספת תשלום.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים