Trust Me: האפליקציה שתרתום את החברים שלך למצוא לך נותן שירות

בזמן האחרון סוקרו במדור מספר אפליקציות למציאת נותני שירות, ו-Trust me היא אחת מהן ● היא משתמשת בהמלצות של החברים שלך בפייסבוק כדי לעשות את זה ● אבל בעוד שבתיאוריה מדובר ברעיון מוצלח, הביצוע שלה פשוט לא מספיק טוב

גל של אפליקציות שמטפלות ביחסים בין נותני שירות ללקוחות מתקיף את בעלי הסמארטפונים והטאבלטים. גם אני לא טמנתי את ידי בצלחת, ואחרי שהכרתי לכם את We Call U ואת Top 5, החלטתי להשלים טריו ולסקר את TrustMe.

TrustMe מנסה לנצל את חוכמת ההמונים: מצד אחד אתם יכולים לפתוח משתמש אצלה במערכת ומצד שני להתחבר לחברים בפייסבוק (Facebook), כדי לקבל המלצות אישיות בעת שמחפשים אחר בעל מקצוע מוסים באזור מסוים. המטרה היא להשתמש בניסיון של המשתמשים עם בעלי המקצוע, במגוון רחב ובאמת גדול של נושאים, כדי להיות בטוחים שמי שאתם מזמינים אליכם הביתה או לכל מקום אחר לטיפול בבעיה, הוא אכן בעל מקצוע טוב.

החיפוש פשוט מאוד: בוחרים נושא, בוחרים אזור ומקבלים רשימה שאפשר להציג לפי קרבת בעלי המקצוע לחברים, לפי המלצות כלליות ולפי המלצות של חברים. ברגע שלוחצים על איש מקצוע אמורים לראות את פרטי יצירת הקשר, ופה כבר נתקלתי בבעיה האמיתית הראשונה של האפליקציה: יותר מדי בעלי עסקים שדרך יצירת הקשר עמם פשוט לא קיימת. אל חלק מהם אפשר להתקשר ישירות מדף ההמלצה או מהכרטיס, אבל זהו. לי, באופן אישי, קצת קשה להתקשר אל בעל עסק שאני לא יודע עליו דבר מעבר למספר טלפון.

אבל הבעיה האמיתית הייתה שבקרב אנשי הקשר שלי, בפייסבוק לפחות, לא מצאתי ולו המלצה אחת בכל החיפושים שעשיתי. על מי אני אמור לסמוך? נכון שבחלק מהמקרים כן ניתן היה למצוא המלצות, בצורת ציון של כוכבים, אבל היה מדובר באנשים שאיני מכיר ולא ידוע לי מיהם, ואת השאלה שאני רוצה לשאול עכשיו כבר שאלתי רגע לפני.

בין לבין הצלחתי לזהות באפליקציה מספר חברים, וכמו בכרטיס האישי שלי, ניתן לראות את רשת העסקים שלהם, שעדיין אינני מבין כיצד נבנתה. כך או כך, מהכרטיס האישי אפשר לראות אלו עסקים נמצאים במעגל הראשון של החיפושים, כלומר כאלו שחיפשתי לבד, ואילו עסקים נמצאים במעגל השני, כלומר במעגלי החיפוש של החברים. ניתן מהדף גם לגשת לביצוע החיפוש, ובתוצאות החיפוש, מעבר ליצירת הקשר, אפשר לדווח על בעל המקצוע, להוסיף אותו למועדפים, לשתף אותו וכמובן, הכי חשוב, לדרג אותו לטובת חברים אחרים.

העיצוב של האפליקציה מוצלח, למרות שיש בו כמה דברים מיותרים לדעתי, ואני מתכוון בעיקר לדף העסקים, שהשימוש היחיד בו יכול להיות אם אני זקוק להרבה מאוד שירותים בנושא מסוים והוא אכן מופיע בדף הזה, אבל, כאמור, היא לא מספקת, נכון לעכשיו לפחות, את מה שהיא מבטיחה: לסמוך על חוות דעתם של החברים שלי בנוגע לנותני שירות. היתרון הגדול שלה הוא שיש כבר עכשיו מספר גדול למדי של בעלי מקצוע, וזה בסדר גמור אם החוסר בפרטים לא מפריע לכם.

מעבר לכך, בכל צעד ובכל מהלך מבצעת האפליקציה קשר כלשהו עם שרת החברה, מה שפוגם בחוויית השימוש בגלל שבכל צעד יש השתהות, ולו קלה.

הרעיון שעומד מאחורי TrustMe הוא לא רע, אבל מכיוון שההצלחה שלה תלויה בכל כך הרבה גורמים, שבראשם נמצאת העובדה שהיא רוצה להיות מעין רשת חברתית של ממליצים, וקצת קשה לי לראות כיצד היא תצליח לעשות זאת. בפייסבוק, נכון לעכשיו, יש סיכוי טוב יותר למצוא בעל מקצוע שמומלץ על ידי חברים. כמו כן, בגלל שכרגע אין גרסת iPhone, גם מעגל המשתמשים קצת קטן ממה שצריך, אבל אפשר להשתמש באתר של האפליקציה.

להורדה מ-Google Play לחצו כאן

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים