איך תיקרא הגרסה הבאה של חלונות?

מה יהיה שמה של הגרסה הבאה של מערכת ההפעלה של מיקרוסופט? תלוי את מי שואלים ● יש כאלה שסבורים שהחברה תשיק עדכון בלבד, ולכן היא תיקרא חלונות 8.2, ואחרים גורסים שהיא תשיק מערכת הפעלה חדשה לגמרי, כדי להיפטר מהמספר 8

האם העדכון המשמעותי הבא, מעבר לעדכון הראשון לחלונות 8.1 (Windows 8.1), ייקרא חלונות 8.2 או 9? מיקרוסופט (Microsoft) עדיין לא הודיעה על כך והשמועות והניחושים "חוגגים".

לדברי חלק מהמעריכים, מיקרוסופט תקרא לגרסה הבאה של מערכת ההפעלה שלה חלונות 9, כדי להיפטר מהמספר 8, שמסמל עבור החברה מכירות לא מוצלחות. מצד שני, אלה שסבורים שהגרסה הבאה תיקרא חלונות 8.2 טוענים שלא תהיה בה מהפכה משמעותית או השקה של מערכת הפעלה מלאה, אלא עדכון לאחת קיימת בלבד. כך או כך, בשני הצדדים מסכימים ששם הקוד הוא Threshold ושהוא לא יגיע לשוק בצורתו הסופית לפני אפריל 2015.

עוד הסכמה היא שהפעם יהיו יותר גרסאות של חלונות מאשר במקרה של חלונות 8. הגרסה הראשונה צפויה להיות שולחנית, כזו שמיועדת לשימוש עם מקלדת ועכבר, והיא תכלול את כפתור ה-"התחל". עם זאת, אף על פי שהיא תיועד לסביבה שולחנית, ייתכן שניתן יהיה להריץ בה אפליקציות "מודרניות", שכיום ניתן להריץ רק בסביבת האריחים של מערכת ההפעלה. אפליקציות אלה ישאפו בכל מקרה לפעול על מסך מלא.

הגרסה השנייה תהיה גרסת האריחים הנוכחית של חלונות בתוספת עדכון של המראה ויכולות השליטה. היא תתמקד בהרצת אפליקציות שמיועדות לטאבלטים. הגרסה השלישית כנראה תחבר בין Windows RT לחלונות פון (Windows Phone) והיא תהיה מיועדת לטאבלטים ולטלפונים שמבוססים על מעבדים שמיוצרים לפי הטכנולוגיה של ARM.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים