דיווחים: אי-ביי תשיק אתר מכירות שישווק מותגים ישירות לצרכן

"הפלאזה", שצפוי לעלות בחודשים הקרובים, יאפשר לחברות להציע את מרכולתן ישירות למשתמשי הקצה - ללא פרסום לצד מוצרים שלא שלהן

16/01/2014 18:13

אי-ביי (eBay) צפויה להשיק את "הפלאזה" – זירת שיווק לחברות רבות, ובכלל זה מותגים מוכרים, מהמשווק ישירות לצרכן – כך על פי פרסום בוול-סטריט ג'ורנל (Wall Street Journal).

האתר החדש, שמזכיר את המודל של עלי באבא (Alibaba), צפוי לעלות לאוויר באביב הקרוב. מקורב למהלך מגדיר את זירת המכירות החדשה ככזו שתאפשר למותגים למכור למשתמש הקצה באמצעות סביבה בטוחה שנתונה לפיקוח. זאת ועוד, הפלטפורמה החדשה תאפשר לחברות להציג את מרכולתן בצורה מושכת יותר, ללא הפרסום לצד מוצרי יד שנייה וכדומה.

בכך מקווה אי-ביי לרתום לשורותיה חברות ענק דוגמת אפל (Apple) ונייקי (Nike), שיציעו ללקוחותיהן לרכוש מוצרים באמצעות שירות האתר. מהלך זה נועד להגביר את התחרותיות של האתר מול זירות מכירה נוספות, בהן עלי באבא.

דובר אי-ביי מסר בתגובה לידיעה כי "אנחנו לא מגיבים לשמועות וספקולוציות".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים