סמסונג מתחדשת: הגלקסי S5 יגיע גם בגרסת מתכת

הגרסה החדשה אמורה לעלות 800 יורו לעומת גרסת הפלסטיק, שתעלה 650 יורו - כך על פי דיווחים ● ההערכה היא שסמסונג תכריז על המכשירים החדשים במרץ הקרוב

הגלקסי S5 יושק, לצד הגרסה מפלסטיק, גם בגרסת מתכת – כך חשף האתר SamMobile. המחיר של הגלקסי החדש מפלסטיק אמור להיות 650 יורו ואילו זה של גרסת המתכת – 800 יורו. עם זאת, להבדיל ממה שעשתה אפל (Apple) עם ה-iPhone 5s ו-5c, התוספת כאן היא של הגרסה המתכתית, היוקרתית יותר.

מעבר לכך אמור טלפון הדגל הבא של סמסונג (Samsung) להציע מסך AMOLED בגודל 5.25 אינץ' עם רזולוציה של 2,560×1,440 פיקסלים, הרבה מעבר למה שמוצע בדרך כלל בשוק הטאבלטים והמחשבים האישיים. כמו במקרה של ה-S4, גם ה-S5 אמור להיות מושק עם שתי גרסאות מעבדים, עם חלוקה בהתאם לשווקים: ה-Exynos 6, שמיוצר על ידי סמסונג עצמה, והמעבד המוביל החדש של קוואלקום (Qualcomm), הלוא הוא ה-Snapdragon 805. כמו כן, המכשיר אמור להיות מצויד במצלמה אחורית של 16 מגה-פיקסלים.

ההכרזה על הגלקסי החדש תהיה, ככל הנראה, במרץ הקרוב בלונדון. מאוחר יותר, בסביבות יוני, אמורה סמסונג להשיק את הנגזרות הקבועות של סדרת ה-S, ה-S5 mini והטלפון/מצלמה S5 Zoom, כשהאחרון אמור להציע מסך בגודל 4.8 אינץ'. כל הטלפונים יושקו עם גרסת הקיטקט (KitKat) של אנדרואיד (Android).

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים