עוזבת את פרטנר: יו-פון חתמה על הסכם אירוח עם פלאפון

מפעילת הסלולר הצעירה תקים פלטפורמה טכנולוגית על גבי הרשת של פלאפון, שתושלם תוך כמה חודשים, לשימוש לקוחות בדור 2 ו-2.5

הפעילות - לפלאפון. YouPhone

מפעילת הסלולר יו-פון (YouPhone) מקבוצת אלון רבוע כחול הודיעה היום (ד') על חתימת הסכם שיתוף פעולה עם פלאפון, במסגרתו תתארח יו-פון על גבי הרשת של החברה הוותיקה. כיום מתארחת החברה על גבי רשת פרטנר.

על פי ההסכם, תוקם פלטפורמה טכנולוגית על תשתית רשת פלאפון, שתושלם תוך כמה חודשים. הפלטפורמה תהיה שקופה ללקוחות יו-פון, שלא יצרכו לבצע שום שינוי במכשיריהם כתוצאה מן המעבר. יו-פון פועלת כמפעילת MVNO עצמאית, בעלת מערכות הנדסיות, מערכת בילינג ומערכת ניוד מספרים משלה.

עם זאת, החברה לא עוזבת לחלוטין את פרטנר. ההסכם עמה נמשך מבחינתה לגבי לקוחות המשתמשים בדור 2 ו-2.5, שאינם יכולים להשתמש ברשת פלאפון, שהיא דור 3 ו-3.5.

ראוי גם להזכיר כי לפני כחודשיים הוט מובייל חתמה על הסכם עם פרטנר, אולם זו הראשונה ממשיכה להשתמש לפי שעה ברשת של פלאפון. במקרה זה היה מדובר על איבוד הכנסות של מאות מיליוני שקלים לפלאפון, הנובעות ממאות אלפי מנויים. במקרה של יו-פון, מדובר על כ-100 אלף מנויים, שרק חלקם יעברו לרכוב על הרשת של פלאפון, כך שבשורת הסיכום, בינתיים, המאזן הוא לטובת פרטנר.

גיל שרון, מנכ"ל פלאפון, מסר: "ההסכם עם יו-פון הוא חלק מהאסטרטגיה שלנו לארח מפעילי MVNO על גבי הרשת שלנו, כפי שכבר הגדרנו לפני למעלה משנתיים. אנו מאמינים שיש ערך הדדי למצב בו מארחים ומתחרים כאחד. יו-פון היא חלק מקבוצת אלון רבוע כחול ולה פוטנציאל צמיחה".

לדברי אריאל שרייבר, מנכ"ל יו-פון: "הסכם האירוח על גבי רשת פלאפון מהווה אבן דרך נוספת בהמשך לביסוסה של יו-פון כשחקן משמעותי ומוביל בשוק הסלולר. בחרנו ברשת פלאפון על מנת להבטיח שגם בעתיד נהיה עם הרשת הטובה והמתקדמת ביותר".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים