אריה דרעי פורש מ-HP; ימונה למנהל תשתיות גלובליות בטבע

דרעי כיהן כמנהל פעילות מיקור-חוץ של חטיבת השירותים העסקיים בחברה ופורש ממנה לאחר שנה וחצי ● בכירים ב-HP מעריכים כי התפטרותו אינה האחרונה במסגרת השינויים שעוברים על ענקית המיחשוב בישראל לאחר עזיבתו של יהושע בקולה את תפקיד המנכ"ל

אריה דרעי, מנהל הזרוע הטכנולוגית של בנק דיסקונט. צילום: קובי קנטור

אריה דרעי, מנהל פעילות מיקור-חוץ של חטיבת השירותים העסקיים ב-HP, פורש מתפקידו לאחר כשנה וחצי. לאנשים ומחשבים נודע כי דרעי יתחיל בשבוע הבא בתפקידו החדש כמנהל התשתיות הגלובליות בטבע, כחלק מהצוות של מנמ"ר החברה, גיא הדרי. התפקיד אותו ימלא דרעי בטבע לא מאויש כבר כמה חודשים, ומינוי זה הוא חלק ממהלך הרה-ארגון שעובר על החברה בחודשים האחרונים.

דרעי הצטרף ל-HP ביוני 2012 לאחר יותר מ-13 שנים בסלקום, בה כיהן בין היתר כמנהל מחלקת תשתיות. גורמים בשוק העריכו אז כי פרישתו של דרעי באה לאחר שהתברר כי סיכוייו להתמנות למנמ"ר החברה קלושים, עקב המיזוג עם נטוויז'ן – ועל כן עבר ל-HP.

פרישתו של דרעי באה על רקע זעזועים בצמרת החברה, בעקבות התפטרותו של המנכ"ל, יהושע בקולה. גורמים ב-HP מעריכים כי דרעי אינו הבכיר האחרון שיתפטר מתפקידו, וכי מחליפו של בקולה לא יבוא משורות החברה.

טבע היא אחת מ-20 מחברות התרופות הגדולות בעולם וחטיבת הטכנולוגיות שלה אחראית לתת שירותי IT לכלל החברה. ככזו היא מנהלת פרויקטי מערכות מידע בהיקף של מאות מיליוני דולרים. בהופעה פומבית נדירה אמר הדרי לא מזמן: "טבע היא מפלצת תעשייתית שמייצרת 75 מיליארד כדורים בשנה ולכן עליה להגיע ליעילות מרבית. האתגר הראשי של ה-IT הוא לסייע לחברה בתחום זה".

בשנתיים האחרונות עברה החברה מספר זעזועים, כולל חילופי מנהלים וכן שינויים ארגוניים באגף הטכנולוגיות ומערכות המידע, שהביאו לפרישתו של המנמ"ר הקודם, גיל ים, ומינויו של הדרי לתפקיד. עתה יצטרף דרעי, כאמור, לצוות שלו.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים