ה-COO של אפל: לא נייצר מחשבי Netbook

טים קוק מכחיש לחלוטין את השמועות והפרסומים בדבר מיני-מחשב נייד זול מתוצרת אפל, אבל רומז שדווקא על מחשב לוח - יש על מה לדבר ● "בנקודת הזמן הזו איננו רואים כיצד לבנות מוצרים נהדרים עם תג מחיר כמו 399 או 499 דולרים", אמר

למרות כל מחשבי ה-Netbook שמוצעים על ידי רוב יצרניות המחשבים בעולם, אפל (Apple) לא מתכוונת נכון לעכשיו להיכנע לאופנה הזו; כך לפחות עולה מדבריו של מנהל התפעול (COO) של החברה, טים קוק, בשיחה שערך עם אנליסטים בעקבות פרסום תוצאות הרבעון של החברה. דבריו של קוק סותרים את ההערכות של מומחים רבים, שחושבים שזו רק שאלה של זמן עד שאפל תעלה על העגלה, ותשיק Netbook משלה. יצוין, כי בעבר אף פורסמו בקשות לפטנטים של אפל, שעשויים לרמוז על טכנולוגיות המיועדות לבניית מיני-מחשבים ברוח ה-Netbook.

"המטרה שלנו אינה לבנות את כמות המחשבים הגדולה ביותר. בנקודת הזמן הזו איננו רואים כיצד לבנות מוצרים נהדרים עם תג מחיר כמו 399 או 499 דולרים", ענה קוק לשאלה של אחד האנליסטים. עם זאת, בנוגע לאפשרות של בניית מחשב לוח (Tablet PC) המבוסס על ה-iPhone בעתיד, אמר קוק, כי בהתאם לדרכה של אפל, הוא אינו רוצה לבטל דבר שיכול להתרחש בעתיד, אך הוא לא מתכוון לדון על מוצרים חדשים.

כמו רבים אחרים בתחום, טוען קוק שאנשים שקונים מחשבים זולים, או מחשבי Netbook לצורך העניין, מתאכזבים בסופו של דבר מהרכישה. אפל, מהצד השני, מתרכזת לדבריו במוצרים שמציעים את התמורה הטובה ביותר. "אנחנו מתכוונים לשחק רק עם דברים שאנחנו יכולים לספק, שהם מאוד חדשניים ואנחנו מאוד גאים בהם", סיכם.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. ץץ

    מזאת אוווווווומרתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתת ?!!!!!!!!!!!!!!!!!11111ץ.

אירועים קרובים