מג'יק משיקה גרסה משופרת לפלטפורמת האינטגרציה

תכלול ארכיטקטורת מיחשוב גריד ומתאמים מורשים ייעודיים עבור יישומי SugarCRM ,Sage ERP ו-SYSPRO ● אודי ארטל, נשיא החברה: "היכולות המשופרות הופכות את הפלטפורמה לפתרון אינטגרציה אמין ומשתלם"

מג'יק תעשיות תוכנה, ספקית גלובלית של פלטפורמות תוכנה למובייל עסקי, יישומי ענן ואינטגרציה עסקית, הכריזה על שדרוג פלטפורמת האינטגרציה שלה, Magic xpi. החברה ביססה את הפלטפורמה על ארכיטקטורת IMDG (ר"ת In-Memory Data Grid) וכן הוסיפה מתאמים מורשים ייעודיים עבור יישומי SugarCRM ,Sage ERP ו-SYSPRO.

ארכיטקטורת מיחשוב הגריד החדשה של מג'יק מציגה על פי החברה יחס עלות תועלת גבוה, יכולת התרחבות גמישה ואפשרויות מובנות של עבודה באשכול ויתירות כשל. כמו כן, היא תומכת בצרכים הארגוניים ומאפשרת המשכיות עסקית, כח עיבוד מהיר ורב יותר, ותמיכה במובייל, במיחשוב ענן וב-Big Data.

הרחבת ספריית המתאמים המוכנים מעניקה ל-Magic xpi יכולות קישוריות מתקדמות, כך נמסר מהחברה, המאפשרות שימוש בתרחישי אינטגרציה מגוונים יותר, וכן עונה על צרכיהם של לקוחות רבים יותר ומקצרת את תקופת ההחזר על ההשקעה.

אודי ארטל, נשיא מג'יק תעשיות תוכנה: "אנחנו שמחים על שיתוף הפעולה ההדוק עם SugarCRM ,Sage ו-SYSPRO, אשר יאפשר את ייעול הקישוריות למערכות IT מובילות אלו. מתן אפשרות גישה לנתונים ממערכות ארגוניות אלו, הופכת את Magic xpi לגורם מהותי במובייל העסקי. לקוחות מג'יק מכירים בחשיבות פלטפורמת האינטגרציה המגוונת שלנו, המותאמת לעבודה בענן, בעיקר בשל קלות השימוש בה, יעילות הפיתוח הגבוהה, והיכולת למזג נתונים ממגוון מערכות פנים-ארגוניות או מבוססות ענן. ארגונים מכל הגדלים יכולים להפיק תועלת רבה מהיכולות המשופרות של פלטפורמת האינטגרציה של מג'יק, ולהבטיח בכך מקסום משאבים ארגוניים והמשכיות עסקית, דבר ההופך את הפלטפורמה לפתרון אינטגרציה אמין ומשתלם מאד".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים