סמסונג השיקה אפליקציה שמאפשרת להתנסות ב-Galaxy Note 3

האפליקציה Galaxy Note 3 Experience מציעה את התכונות המרכזיות שכלולות במכשיר ובעט האלקטרוני שמלווה אותו ● היא עשויה לעזור למי שמתעניין בפאבלט החדש להחליט האם לקנות אותו או לא

מתעניינים בפאבלט החדש של סמסונג (Samsung), ה-Galaxy Note 3? אתם חושבים לקנות את המכשיר אבל לא בטוחים ורוצים להתנסות בו? אפליקציה מיוחדת ששחררה החברה ל-Google Play תאפשר לכם לעשות זאת. גולשים שיורידו את האפליקציה מהחנות של אנדרואיד (Android) יוכלו לבדוק באמצעותה חלק מתכונות המפתח שמציע הפאבלט, גם מבלי לגעת בו פיזית.

האפליקציה, שבאופן לא מפתיע זכתה לשם Galaxy Note 3 Experience, מספקת מסך ראשי בו ניתן לראות תצוגה של חלק מהתכונות שמוצעות במכשיר ושל העט האלקטרוני (S Pen) שמלווה אותו. כך, למשל, יכול המשתמש לבדוק את התפריט הצף שמופיע כשלוחצים על הכפתור שממוקם על העט האלקטרוני. תפריט זה מאפשר גישה ישירה לחמש מהתכונות המומלצות לשימוש עם העט, כגון S Finder ו-Screen Write, מבלי צורך לחפש במכשיר היכן הן נמצאות.

בעמוד Design Your Life ניתן לבחור שלושה תחומים אינטראקטיביים, כשלאחר הבחירה האפליקציה מציגה את התכונות והיישומים של Note 3 שמתאימים ומקדמים את תחומי השימוש האלה במכשיר החדש. תכונה אחרת אותה מדמה האפליקציה היא Action Memo, שמאפשרת לכתוב הערה ישירות על המסך ואז לחבר אותה לפעולות שונות שרוצים לבצע במכשיר, מאפליקציות ועד שיתוף תמונות.

יש לציין שלא מדובר בצעד מהפכני: LG נקטה במהלך דומה כשהשיקה באחרונה את מכשיר הדגל שלה, G2. האפליקציה LG G2 Emulator הציגה חלק מהתכונות המרכזיות של המכשיר, כמו נקישה כפולה כד להיכנס אליו ממסך נעילה.

להורדת Galaxy Note 3 Experience מ-Google Play לחצו כאן.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים