המשקפיים של גוגל כבר לא…

ענקית השבבים פריסקייל ערכה היום (א') כנס לקוחות עולמי במלון דן פנורמה שבתל אביב. במסגרת האירוע, הציג אורח הכבוד פרופ' אמנון שעשוע, מנכ"ל אורקם, את המשקפיים שפיתחה החברה בשיתוף פריסקייל ישראל, המיועדים למאות מיליוני צרכנים כבדי ראייה מרחבי הגלובוס. המוצר המסקרן הוצג בפעם הראשונה ובפני יותר מ-500 לקוחות. שמואל ברקן, מנכ"ל משותף בפריסקייל ישראל, הסביר כי הוא חש גאווה רבה – הן על המוצר והן בזכות העובדה שהמעבד המשולב בו ייוצר ממש כאן, במרכז המו"פ בהרצליה. דיילי ציפי צפתה ונצפתה, וחזרה עם תמונה למזכרת…

מימין: שמואל ברקן, מנכ"ל משותף בפריסקייל ישראל, לצד פרופ' אמנון שעשוע - מנכ"ל אורקם

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. Nitza Doron

    קראתי עליכם ומאוד היתפאלתי מהמוצר, אפשר לדעת עליכם קצת יותר? העים אתם חברה ציבורית ואם כן, אפשר לקנות מניות בארצות הברית? מה הסימבולי שלכם?

אירועים קרובים