א.מ.ת מיחשוב הטמיעה מכונות בסיסי נתונים של אורקל ב-ECI; ההיקף: מיליוני שקלים

במסגרת הפרויקט הוטמעו שתי מכונות אקסהדטה - האחת עבור סביבת הייצור והשנייה עבור DR וסביבות הבדיקות והפיתוח - ובוצעה הגירה של בסיסי הנתונים ● המערכות שהוסבו הן מערכות המידע הקריטיות ביותר ב-IT של החברה: סביבת ה-ERP, שמבוססת אף היא על אורקל, וסביבת ה-BI

פרויקט בהיקף מאות אלפי שקלים. ECI

חטיבת בסיסי הנתונים של א.מ.ת מיחשוב ומחלקת היישומים של ECI ביצעו פרויקט להסבת תשתית בסיס הנתונים של ECI לזו של אקסהדטה (Exadata) מבית אורקל (Oracle). הפרויקט ארך שלושה חודשים והסתיים לפני כמה שבועות. היקפו הכספי לא נמסר לפרסום, אולם גורמים בשוק העריכו אותו במיליוני שקלים.

במסגרת הפרויקט הוטמעו שתי מכונות אקסהדטה – האחת עבור סביבת הייצור והשנייה עבור DR וסביבות הבדיקות והפיתוח. המערכות שהוסבו לתשתית החדשה הן מערכות המידע הקריטיות ביותר ב-IT של החברה: סביבת ה-ERP, שמבוססת אף היא על אורקל, וסביבת ה-BI.

הפרויקט כלל הגירה של בסיסי הנתונים, תכנון ויישום של אסטרטגיית גיבוי חדשה באמצעות Oracle RMAN, תכנון וייצור של אסטרטגיית DR חדשה באמצעות Oracle Data Guard, שיפור ביצועי המערכות והגדרות ניטור מתאימות. שיפור הביצועים היה חלק ממטרת הפרויקט, תוך השגת שרידות מרבית וחיסכון בעלויות. התשתיות החדשות משרתות אלפי משתמשים מהחברה.

לדברי מיכל חייט, מנהלת היישומים ב-ECI, "המעבר למכונת בסיסי הנתונים החדשה הביא לשיפור רב בביצועי המערכות אותן היא משרתת. השגנו את כל היעדים שהוצבו לפרויקט והבאנו למזעור הסיכונים ולעמידה בלוחות הזמנים".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים