העיתונאי שחשף פרשת ההאזנות של ה-NSA מבטיח "דיווחים משמעותיים" נוספים

גלן גרינוולד אמר שהוא מחויב לדווח על כל מסמך בעל אינטרס ציבורי שניתן לו על ידי אדוארד סנואודן, וכי צפויים סיפורים נוספים – לרבות פרשות ריגול של ארה"ב אחרי אזרחיה ● "אני לא חושב שמישהו יכול לומר שלא הייתי מתחשב מספיק", אמר

עוד אישוש לכך שאנשי ה-NSA מרגלים. אילוסטרציה: אימג'בנק

גלן גרינוולד, העיתונאי העומד מאחורי החשיפה של תכנית המעקב וההאזנה העולמית של הסוכנות לביטחון הלאומי האמריקנית (NSA), מבטיח כי יש באמתחתו סיפורים רבים נוספים – לרבות כאלה הכוללים פרטים על ריגול של ארצות הברית אחר אזרחיה שלה. כך מסר אמש (ב') בשיחה עם קבוצת עיתונאים.

גרינוולד, עיתונאי אמריקני הממוקם בברזיל, דיבר בשיחת ועידה בווידיאו עם קבוצת עיתונאים מרחבי יבשת אמריקה, שנאספו בדנבר למפגש של איגוד העיתונות האמריקנית. לדבריו, הדיווחים הבאים "יהיו משמעותיים כמו הדיווח שעשיתי במשותף עם העיתון הצרפתי לה מונד (Le Monde) על ההאזנות של ה-NSA למיליוני שיחות טלפון ותעבורות אינטרנט בצרפת".

גרינוולד אמר שהוא מחויב לדווח על כל מסמך בעל אינטרס ציבורי שניתן לו על ידי אדוארד סנואודן, לשעבר עובד ב-NSA שנמצא כרגע במקום מקלט. הוא ציין כי אינו שוקל בטרם הפרסום את הנזק הפוטנציאלי שיכול להיגרם כתוצאה מהגילויים, אבל הוא כן מתייעץ עם עורכים וכתבים מנוסים בהחלטה מה לפרסם. "אני לא חושב שמישהו יכול לומר שלא הייתי מתחשב מספיק", אמר.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים