קבוצת מיחשוב הטמיעה את מערכת Profit Hotelo במלונות גולדן וולס וגראנד-ניו; ההיקף: 200 אלף ש'

המערכת תשרת את כל עובדי המלונות ותספק פתרון כולל לניהולם, לרבות הזמנות, קבלה, חיובים וקופה, מחירונים והפקת דו"חות תפעוליים וסטטיסטיים ● במערכת משולבים מודולים נוספים, כמו: מודול לניהול ספא, מודול להזמנות בזמן אמת דרך האינטרנט ומודול BI מובנה בתוכנה ● המלונות ממוקמים בירושלים ובנצרת, ומשרתים בעיקר צליינים

מערכת Profit Hotelo של קבוצת מיחשוב, המספקת פתרונות כוללים לניהול ארגונים, הוטמעה במלונות גולדן וולס וגראנד-ניו, הממוקמים בירושלים ובנצרת (בהתאמה) ומיועדים לצליינים. ההיקף הכספי של הפרויקט עומד על כ-200 אלף שקלים.

מדובר במערכת PMS (ר"ת Property Management System) – מערכת Front Office לניהול המשרד הקדמי של בית המלון. זו תשרת את כל עובדי המלונות ותספק פתרון כולל לניהולם, לרבות הזמנות, קבלה, חיובים וקופה, סוכנים ועמלות, מחירונים, תחזוקת חדרים, מעקב היסטוריית אורחים והפקת דו"חות תפעוליים וסטטיסטיים.

במערכת משולבים מודולים נוספים, כמו: מודול לניהול ספא, כולל ניהול של מנויים קבועים, עמדות מכירה (POS) חדשניות התומכות במסכי מגע ובמחשבי כף יד, מודול להזמנות בזמן אמת דרך האינטרנט, מודול BI מובנה בתוכנה הכולל, מלבד דו"חות בחיתוכים שונים, לוח שנה אינטראקטיבי לשימוש תפעולי ולתמיכה בקבלת החלטות. ניתן להשוות באמצעות לוח זה פעילויות בין חודשים שונים בשנים שונות בקליק אחד.

ממשקים נוספים שהטמיעה קבוצת מיחשוב הם early checkout באמצעות הטלוויזיה בחדר, הפקת כרטיסי כניסה לחדרים מראש ובפעולה אחת, גם עבור קבוצות גדולות, ועוד.

לדברי יהודה בדיחי, מנהל חטיבת אירוח ופנאי בקבוצת מיחשוב, "אנו שמחים על היחסים העסקיים שהתפתחו בינינו לבין המלונות וגאים לקחת חלק במהפכה המיחשובית שמתחוללת בבתי המלון ברחבי הארץ. מערכת Profit Hotelo נועדה להקל על עובדי המלון את העבודה, לחסוך בזמן יקר, לתרום ליעילות ולדיוק בעבודה, לסייע בבקרה על כל נושא גביית הכספים ובסופו של דבר – לשפר את כל תהליך העבודה עבור כל הנוגעים בדבר. במלונות אלה, עבודה יעילה וזריזה חיונית מאד בעונות החמות, שבהן יש זרם גדול של מבקרים".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים