גוגל חושבת מחוץ לקופסה

Google Day, האירוע השנתי של גוגל (Google) בהפקת אנשים ומחשבים, נערך ביום ה' האחרון במרכז הירידים בתל אביב בסימן Moonshot Thinking (השראת החשיבה), שמנחה את קו הפעילות של המעבדות הסודיות של ענקית האינטרנט, הנקראות Google X. מאיר ברנד, מנכ"ל גוגל ישראל, יוון ואפריקה, אמר כי Moonshot Thinking היא חשיבה לטווח ארוך שצריכה להביא פתרונות לבעיות המרכזיות של העולם, עם חדשנות ויצירתיות יוצאים מגדר הרגיל. אחד הדוברים שריתק את 1,000 המוזמנים לאירוע היה ד"ר עידו בצלת, שהלהיב את הקהל בהדגמות על ננו רובוטים בשירות הרפואה, שפותחו במעבדות אוניברסיטת בר אילן. הרובוט הזעיר יודע להשמיד תאים סרטניים מבלי לייצר את תופעות הלוואי, כמו גם טיפול במחלות אחרות בגוף – תוך ניטרול תופעות ידועות.

אורח נוסף שהדהים את המשתתפים היה צעיר המרצים שהופיעו על במת גוגל אי פעם: קלווין דוי, בן ה-15 מסיירה ליאונה. דוי הוא גם הדובר הצעיר ביותר שהופיע אי פעם על במת TED. הוא סיפר את סיפור חייו המרתק – כיצד בנה מעבדה לתיקון מכשירים, איך הקים תחנת רדיו שעלתה לרשת והפכה ללהיט, מה הביא אותו להיות המתמחה הצעיר ביותר ב-MIT ואנקדוטות מרתקות נוספות.

מעבר להרצאות המרתקות נהנו המוזמנים ממוזיקה טובה, כיבוד טעים והרבה מאוד אנרגיה. על החלק הבידורי של הערב היו אחראיות הלהקות ארטיק והדג נחש.

מימין: מאיר ברנד, מנכ"ל גוגל ישראל, יוון ואפריקה; ד"ר עידו בצלת, אוניברסיטת בר אילן; ואלון חן, סמנכ"ל השיווק של גוגל ישראל. צילום: ניב קנטור

קלווין דוי, האורח הצעיר מסיירה ליאונה, לצד מאיר ברנד, מנכ"ל גוגל ישראל, יוון ואפריקה

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים