יעל ביצעה פרויקט מבוסס אורקל להסבת נתוני מבוטחים בכללית; היקף הפרויקט: עשרות מיליוני שקלים

הפתרון משרת את 1,300 המרפאות של הכללית ונמצא בשימוש בקרב 13 אלף משתמשי קצה, ומהווה את פרויקט ה-CRM הגדול במדינה ● מדובר בהמשך לפרויקט במסגרתו יעל תוכנה ומערכות הטמיעה מערכת לניהול קשרי לקוחות של סיבל

נתי אברהמי, מנכ"ל קבוצת יעל. צילום: פלי הנמר

יעל תוכנה ומערכות מקבוצת יעל ערכה פרויקט להסבת נתוני מבוטחים בשירותי בריאות כללית. הפרויקט כלל הטמעת מכונות בסיסי הנתונים אקסה דטה של אורקל (Oracle). הוא החל בינואר השנה והסתיים לפני ימים אחדים. היקפו הכספי של הפרויקט נאמד בעשרות מיליוני שקלים.

מערכת האקסה דטה מהווה את הפלטפורמה העיקרית למערכת ה-CRM – גם היא של אורקל – שמוטמעת בארגון. היא תאפשר לשירותי בריאות כללית ביצועים, סריקה וגישה מהירה לנתוני המבוטחים של הקופה. מדובר בהמשך לפרויקט במסגרתו יעל תוכנה ומערכות הטמיעה מערכת לניהול קשרי לקוחות של סיבל (Siebel) מבית אורקל בשירותי בריאות כללית. זהו פרויקט ה-CRM הגדול במדינה.

המערכת שהוטמעה משמשת כמערכת ה-CRM המרכזית בשירותי בריאות כללית והחליפה כמה מערכות מקומיות הפרוסות בארגון. לצד הטמעת מערכת Siebel CRM, הוטמע במסגרת הפרויקט UCM, רכיב לניהול מרכזי של רשומות הלקוחות המגיעות ממערכות ה-IT השונות, דוגמת מערכות ה-BI והפורטל הארגוני. הפתרון משרת את 1,300 המרפאות של הכללית ואת 14 בתי החולים של הקופה. המערכת היא בשימוש של 13 אלף משתמשי קצה במרפאות, בבתי החולים וביחידות השונות של הקופה. שירותי בריאות כללית הוא ארגון הבריאות השני בגודלו בעולם, המשרת כארבעה מיליון לקוחות ומונה יותר מ-32 אלף עובדים.

יחיאל גפנר, ראש אגף מיחשוב ומערכות מידע בכללית: "פרויקט המבוטחים הוא צעד חשוב בהקמת מערך CRM ארגוני מקיף בשרותי בריאות כללית. החלטנו לממש את הפרויקט באמצעות תשתית אקסה דטה בשל החשיבות הרבה שהכללית רואה במערכת ניהול קשרי הלקוחות ובפוטנציאל השימוש בה בהמשך. המהלך הוא צעד נוסף בכניסת שירותי בריאות כללית לעולם ה-Big Data. אנו מאמינים שעולם זה ישפר את השירות ללקוחותינו ויחזק את יכולותינו בתחום איכות הרפואה".

נתי אברהמי, מנכ"ל קבוצת יעל: "בפרויקט אסטרטגי חוצה ארגון זה, החלטנו לשלב את מערכת האקסה דטה כיוון שנדרשת בו תשתית רובסטית גדולה וחזקה. באמצעות תשתית זו קל יהיה לתמוך במערכת ה-CRM של אורקל ותתאפשר הרצת נתונים במהירות. הטכנולוגיה תסייע לכללית להעניק שירות ברמה שאי אפשר לקבל בטכנולוגיה רגילה, מבחינת הרצת תהליכים".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים