איבו טוטב, Software AG: "העידן הדיגיטלי משפיע היום על כל סוגי העסקים – זה כבר לא רק גוגל ואמזון"

"תעשיות שפעלו באופן מסוים במשך עשרות שנים, מגלות היום את היתרונות העצומים שטומן בחובו העידן הדיגיטלי", אמר טוטב - סמנכ"ל השיווק של Software AG ● בשורה התחתונה, הסביר, "מדובר בהגדלת היכולת התחרותית, שיפור השירות ללקוח והגדלת ההכנסות – כלומר המטרה של כל עסק באשר הוא" ● כדוגמה, תיאר טוטב שעון מעורר שמצליב מידע ממקורות שונים, ויודע מתי ניתן לאפשר לנו לישון עוד כמה דקות, ומתי עלינו לקום מוקדם מהצפוי בגלל פקקי תנועה או שינויים בתנועת הרכבות

"העידן הדיגיטלי משפיע היום על כל סוגי העסקים. אנחנו רואים יותר ויותר תעשיות ותיקות שמגדילות את דריסת הרגל שלהן בעולם הדיגיטלי, כי הן מבינות שזה מה שהלקוחות מצפים מהם לעשות. ארגון דיגיטלי היום זה כבר לא רק גוגל (Google) ואמזון (Amazon)", כך אמר איבו טוטב, סמנכ"ל השיווק של Software AG. לדבריו, "תעשיות שפעלו באופן מסוים במשך עשרות שנים, מגלות היום את היתרונות העצומים שטומן בחובו העידן הדיגיטלי. בשורה התחתונה מדובר בהגדלת היכולת התחרותית, שיפור השירות ללקוח והגדלת ההכנסות – כלומר המטרה של כל עסק באשר הוא".

טוטב אמר את הדברים במפגש עיתונאים שערך במסגרת כנס Innovation World 2013 של Software AG. הכנס, שהתקיים בשבוע שעבר במלון מאריוט (Marriot) המפורסם בסן פרנסיסקו, משך כאלף לקוחות ושותפים של החברה וננעל ביום ה' האחרון. את המשלחת הישראלית לכנס הוביל ערן אלראי, מנכ"ל Software AG ישראל. לדברי טוטב, "אנו עדים לעוד ועוד תחומי תעשייה מסורתיים שמאמצים פתרונות דיגיטליים מתקדמים כדי לשרת טוב יותר את לקוחותיהם. ראו איך אפליקציות חדשות למובייל שינו את האופן שבו אנשים מגיעים ממקום למקום בתחבורה ציבורית. יש היום אפילו אפליקציות שמאפשרות לאנשים פרטיים להפוך את הרכב שלהם למונית ולהרוויח כסף מהנסיעה היומית שלהם הביתה".

"בעוד שהיישומים האלה מדהימים בחדשנותם, יש עוד הרבה מאוד מה לעשות ולאן להתקדם", קבע טוטב. "למשל, מדוע אנחנו לא מצליבים את המידע שקיים בארגון? הייתי רוצה שהשעון המעורר שלי יהיה מספיק חכם כדי לומר לי: 'אתה יכול לישון עוד 10 דקות, כי הרכבת שתכננת לקחת מתעכבת ב-10 דקות'. זה יכול להיות יתרון גדול מאוד עבורי. לחילופין, אני רוצה שהוא יידע גם לומר לי: 'הרכבת מתעכבת בשעה, כך שתצטרך לנסוע ברכב, אבל מתחיל להיווצר פקק תנועה בדרך, ולכן לצערי אני נאלץ להעיר אותך חצי שעה מוקדם יותר'".


צילום ועריכת וידיאו: אור יעקב

לדבריו, "זה מה שאני רואה שקורה היום בתעשיות ותיקות ובשלות, כמו מפעילי רכבות וחברות תעופה – שמספקות היום רמת שירות גבוהה שכזו, המותאמת לצרכי הלקוח. זה לא רק גוגל ואמזון, שנולדו לעידן הדיגיטלי, אלא גם תעשיות ותיקות יותר, שאין להן קשר לעולם הדיגיטלי. הן מספקות היום שירותים ומוצרים מתקדמים כדי להתחרות על הלקוח באמצעות חוויית לקוח דיגיטלית המותאמת במיוחד עבורו".

"אנו מאמינים שהדרך הטובה ביותר לסייע לארגונים במעבר הזה לעולם הדיגיטלי, היא באמצעות סוויטה מקיפה, שמאפשרת ללקוחות להתמקד באספקת פתרונות חדשים בקלות ובמהירות, על בסיס הטכנולוגיות שכבר קיימת במערך ה-IT שלהם", הסביר טוטב. "אנחנו תמיד מעודדים לקוחות להפיק את המרב ממה שכבר יש להם, ולהתבסס על הקיים בבואם לפתח שירותים חדשים".

איבו טוטב, סמנכ"ל השיווק של Software AG, על הבמה בסן פרנסיסקו. צילום: אור יעקב

הוא קרא למנמ"רים לבדוק אילו יכולות קיימות כבר במערך ה-IT בארגון, ולראות האם הן עונות על צרכי העסק או האם עליהם ליצור פתרון חדש. "אם באמת צריך ליצור פתרון חדש, המנמ"ר לא רוצה להקים עוד מחסן ענק של מידע. אם הלקוח כבר עובד בסביבת סאפ (SAP), למשל, למה להעביר אותו לסביבה חדשה? כלומר, המעבר הזה לעידן הארגון הדיגיטלי מחייב איזון בין המערכות שקיימות בארגון ובין הצרכים החדשים שעולים מהצד העסקי", סיכם.

הכותב הוא שליח אנשים ומחשבים לארצות הברית

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים