איתי לנגר, לשעבר מנהל OEM במיקרוסופט ישראל, מונה לראש קבוצת פיתוח עסקי ב-GTU של יבמ

עוזב את ענקית התוכנה לאחר 13 שנה ● במסגרת תפקידו החדש, לנגר יעמוד בקשר עם סטארט-אפים ישראלים, קרנות הון-סיכון ויזמים במטרה לקדם את מוצריהם ברחבי העולם

איתי לנגר, שפרש לא מכבר מתפקידו כמנהל ה-OEM במיקרוסופט (Microsoft) ישראל, מונה באחרונה למנהל קבוצת פיתוח עסקי ביחידת הטכנולוגיה הגלובלית (GTU) של יבמ (IBM), המנוהלת על ידי וובה סורוקה – כך נודע לאנשים ומחשבים.

היחידה עומדת בקשר עם חברות טכנולוגיות ישראליות ותפקידה לקדם שיתופי פעולה עמן. בכך היא מהווה קשר מרכזי בין הענק הכחול לגופי היי-טק ומפתחים בישראל. כיום היא מקיימת פעילות משותפת עם כ-150 חברות ישראליות ומניבה מדי שנה כ-1.2 מיליארד דולרים פרי עסקות משותפות.

במסגרת תפקידו החדש, לנגר יעמוד בקשר עם סטארט-אפים, קרנות הון-סיכון ויזמים במטרה לקדם את מוצריהם ברחבי העולם. קודם לכן עבד במיקרוסופט ישראל במשך 13 שנה, כאשר בחמש השנים האחרונות שימש כמנהל ה-OEM של החברה.

הסיבה לפרישתו ממיקרוסופט היא כי הוא חש שהגיע הזמן להתקדם. לא ידוע מי החליף אותו בתפקידו בענקית התוכנה. יצוין כי משרתו החדשה לא הייתה מאויישת מזה זמן מה. הוא בוגר תואר ראשון ושני במנהל עסקים מהמכללה למנהל ומאוניברסיטת מנצ'סטר בהתאמה.

לא ניתן היה להשיג את תגובתו של לנגר לידיעה זו.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים