כריס בייקר, אורקל: "העולם המחובר מציע הזדמנויות משמעותיות לארגונים שיפיקו את התמורה המלאה מהמידע"

"ההתרבות המהירה של התקנים אינטליגנטיים וקצב הצמיחה המהיר של מגמת 'האינטרנט של הדברים' יצרו שוק לפתרונות חדשים לחלוטין המבוססים על טכנולוגיית M2M", אמר בייקר - סגן נשיא בכיר ל-ISV's & OEM's ומנהל שותפים עסקיים, מכירות ג'אווה (Java) וערוצי הפצה באורקל ● לדבריו, "ארגונים זקוקים לדרכים חדשניות לרתימת כמויות המידע הגדלות בהתמדה"

01/10/2013 07:06

"העולם המחובר מציע הזדמנויות משמעותיות לארגונים שיפיקו את התמורה המלאה ממידע הנאסף באמצעות מיליארדי התקנים, וישתמשו בו כדי להניח יוזמות ושירותים חדשים וכדי לבדל את עצמם מהמתחרים שלהם", כך אמר כריס בייקר, סגן נשיא בכיר ל-ISV's & OEM's ומנהל שותפים עסקיים, מכירות ג'אווה (Java) וערוצי הפצה באורקל (Oracle). לדבריו, "אורקל עובדת בצמוד לקהילת השותפים שלה כדי לספק את הפלטפורמה הכי מקיפה, אמינה ומאובטחת בתעשייה עבור צרכי 'האינטרנט של הדברים' (Internet of Things) שלהם, כיום וגם לעתיד".

בייקר אמר את הדברים במסגרת כנס הענק Oracle Open World 2013, שנערך בשבוע שעבר בסן פרנסיסקו, קליפורניה. הכנס, שננעל ביום ה' האחרון, משך אליו כ-60 אלף משתתפים – גידול של 20% לעומת 2012. את המשלחת הישראלית לאירוע, שכללה כ-150 לקוחות, שותפים ובכירי אורקל ישראל, הוביל משה חורב – סגן נשיא באורקל העולמית ומנכ"ל הסניף הישראלי של החברה

"ההתרבות המהירה של התקנים אינטליגנטיים וקצב הצמיחה המהיר של מגמת 'האינטרנט של הדברים' יצרו שוק לפתרונות חדשים לחלוטין המבוססים על טכנולוגיית 'מכונה למכונה' (M2M)", אמר בייקר. "מכיוון שכך, ארגונים זקוקים לדרכים חדשניות לרתימת כמויות המידע הגדלות בהתמדה, כדי להשתמש בהן לצורך קבלת החלטות חכמות יותר, לאפשר שירותים ומודלים עסקיים חדשים ולהפחית עלויות".

הוא ציין, כי "אורקל ממשיכה להתייחס לאתגרים אלו עם המהדורה המעודכנת של Oracle Java ME Embedded, ובמקביל היא פועלת יחד עם שותפיה כדי לספק פתרונות 'אינטרנט של הדברים' משולבים, מקצה לקצה. כתוצאה מכך יכולים לקוחות ליצור הזדמנויות עסקיות חדשות, להתייעל, לעבד ולנתח מידע תוך כדי צבירה במהירויות גבוהות במיוחד, ולפעול בהתאם לאירועים ברגע התרחשותם".

"ההתרבות המהירה של התקנים אינטליגנטיים וקצב הצמיחה המהיר של מגמת 'האינטרנט של הדברים' יצרו שוק לפתרונות חדשים לחלוטין". כריס בייקר על הבמה ב-Oracle Open World 2013

אורקל, אמר בייקר, "ממשיכה לספק חידושים בקצב מהיר לאורך כל הפלטפורמה. כך, לאחרונה הכרזנו על Java ME Embedded 3.3, שמספקת תמיכה חזקה עבור ארכיטקטורות שבבים משובצות מובילות בתעשייה וכן קבצים בינאריים עבור לוחות פיתוח מבוססי ארכיטקטורת ARM, כולל Raspberry Pi ו-Keil STM32 F200 Evaluation Board עבור התקנים המבוססים על מעבדי ה-Cortex-M של ARM. כמו כן, שחררה אורקל בשבוע שעבר את Java ME Embedded 3.4 כשהיא מוסיפה תכונות פיתוח ושימושיות חדשות וכן תמיכה מתקדמת עבור פלטפורמת Qualcomm QSC 6270T".

לדבריו, רשת השותפים של אורקל תתחיל לספק ברבעונים הקרובים התמחות עבור M2M. הרשת, הוסיף בייקר, מציעה משאבים גם בתחומים אחרים שקשורים ל-"אינטרנט של הדברים", כולל ג'אווה, בסיס הנתונים של אורקל, תווכת פיוז'ן (Fusion) ועוד.

הכותב הוא שליח אנשים ומחשבים לארצות הברית

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים