מלם-תים יישמה SAP Business One בבתי הספר של יואל גבע; ההיקף: מאות אלפי שקלים

ההטמעה בוצעה בשני שלבים: בשלב הראשון, שהסתיים כעת, הוטמע המודול הפיננסי. בשלב השני יוטמעו בארגון תהליכי רכש, מלאי ומשאבי אנוש ● המערכת החדשה החליפה את חשבשבת ותשרת 45 משתמשים ● לילך צאיג, מנהלת הכספים ביואל גבע: "המערכת מסוגלת להפיק דו"חות ולספק בלחיצת כפתור ובזמן אמת מידע עסקי מדויק, המסייע רבות בקבלת החלטות ניהוליות"

מלם-תים יישמה את מערכת ה-ERP של סאפ (SAP) לארגונים קטנים ובינוניים – SAP Business One, בבית הספר לבגרות ופסיכומטרי יואל גבע. המערכת, שעלתה לאוויר בימים האחרונים, תשרת 45 משתמשים במחלקת הכספים ובכלל הסניפים של יואל גבע הפזורים ברחבי הארץ. ההטמעה בוצעה בשני שלבים: בשלב הראשון, שהסתיים כעת, הוטמע המודול הפיננסי. בשלב השני יוטמעו בארגון תהליכי רכש, מלאי ומשאבי אנוש. היקפו הכספי של הפרויקט מסתכם במאות אלפי שקלים.

חטיבת SAP Business One של מלם-תים, שמבוססת על חברת אי-טופ שנרכשה על ידי הקבוצה, ביצעה את הפרויקט לכל אורכו – משלבי האפיון, היישום, ההתאמות וההדרכה ועד לעלייה לאוויר. במסגרת הפרויקט העבירו אנשי מלם-תים הדרכות מרוכזות לעובדי יואל גבע במכללת מלם-תים.

לילך צאיג, מנהלת כספים, יואל גבע: "המערכת של סאפ מספקת לנו פתרון כלל-ארגוני, המאפשר לנו לנהל את המידע הפיננסי והלוגיסטי בצורה יעילה הרבה יותר מבעבר. המערכת מסוגלת להפיק דו"חות ולספק בלחיצת כפתור ובזמן אמת מידע עסקי מדויק, המסייע רבות בקבלת החלטות ניהוליות".

לדברי אהובה וייסמן, מנהלת מערכות מידע ביואל גבע, "עקב לוח הזמנים הקצר החלטנו להטמיע את המערכת בצורה מדורגת. המערכת החליפה את חשבשבת דוס, שעקב גידול מהיר של הארגון כבר לא התאימה לצרכים שלנו. בחנו מספר מערכות והחלטנו לבחור ב-SAP Business One".

סאלי אלקיים, מנהלת חטיבת SAP Business One במלם-תים, מסרה, כי "תהליך ההטמעה בוצע במהירות וביעילות יוצאות דופן. שבועיים בלבד עברו מסיום האפיון ועד העלייה לאוויר, תוך עמידה ביעדי הזמן והתקציב. זאת, כתוצאה מהפונקציונליות והגמישות של מערכת SAP Business One, מהמקצועיות של אנשי החטיבה, אך בעיקר הודות ליכולת הלימוד המהירה של אנשי יואל גבע, שאפשרה לכולנו להוביל את ההטמעה במקצועיות, בבטחה ובתוך זמן קצר".

עידו דור, מנהל ערוצי הפצה, SME, סאפ ישראל: "מערכת SAP Business One שהוטמעה ביואל גבע, מעניקה שליטה במידע העסקי ויכולת התאמה של תהליכים עסקיים לתרחישים משתנים המאפיינים את התקופה. תכונות אלה מקלות על ההתמודדות ומשפרות את יכולת התחרות בתקופה מאתגרת זו".

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. sharvan

    hi.. I saw ur site its really good and appreciated.. I got more information from your site.. Thanks a lot.. Keep on Updating.. http://business-computer-sap.blogspot.com/

אירועים קרובים