ניו פארם הטמיעה מערכת BI של קליק-ויו בפרויקט בהיקף מאות אלפי שקלים

המערכת שמשרתת 25 משתמשים מקושרת למערכות המידע ברשת ומספקת להנהלה תמונה של התנהלות עסקיה של ניו פארם בהיבטים של ניהול כספים, מכירות, מלאי ופריון הסניפים והמחלקות ברשת ● רון שרון, סמנכ"ל מערכות מידע בניו פארם: "המערכת חוסכת עשרות שעות ריצה ביום של דו"חות"

מערך ה-IT של ניו פארם הטמיע מערכת BI של קליק-ויו (QlikView). הפרויקט החל בינואר השנה והסתיים לפני כמה שבועות. היקפו הכספי של הפרויקט לא נמסר לפרסום, אולם גורמים בשוק העריכו אותו במאות אלפי שקלים.

הפרויקט בוצע בשיתוף אנשי קליק-ויו ישראל מקבוצת חילן. מערכת ה-BI, המשרתת 25 משתמשים, מקושרת למערכות המידע ברשת ומספקת להנהלה תמונה של התנהלות עסקיה של ניו פארם בהיבטים של ניהול כספים, מכירות, מלאי ופריון הסניפים והמחלקות ברשת.

המניע לפרויקט היה רצון בכלי אשר יחבר את כל מקורות המידע ויספק להנהלה תמונה בזמן אמת של הביצועים העסקיים של הרשת. במסגרת הפרויקט, הוטמע בניו פארם פתרון קליק ויו במקום מערכת TM 1, מבית קוגנוס-יבמ (IBM). הפתרון, Business discovery QlikView, מקושר למערכת ה-ERP שברשת, לקופות הרשת, למערכת איסוף שעות ולמערכות נוספות. בנוסף, הוטמעה במסגרת הפרויקט מערכת Nprinting, המאפשרת הפקת דו"חות לקהל רחב יותר של משתמשים ברשת, כמו גם בחברה האם – המשביר אחזקות.

לדברי רון שרון, סמנכ"ל מערכות מידע בניו פארם: "הפלטפורמה מאפשרת למנהלים בחברה לראות נתונים בכל חתך ומיון המועדפים עליהם, במהירות, ותוך אמינות גבוהה וזמינות מרבית. המערכת חוסכת עשרות שעות ריצה ביום של דו"חות, שהופקו בעבר במערכת ה-ERP. המערכת מאפשרת לבצע לראשונה איסוף, חיתוך ותחקור נתונים, לטובת הפקת מסקנות, המסייעות לשפר את ביצועי החברה".

יוגב פלד, מנכ"ל משותף בקליק-ויו ישראל, הוסיף כי "הפרויקט יאפשר להנהלת ניו פארם להאיץ את עסקיה באמצעות השוואה ותחקור ביצועיה בתקופות שונות בהיבטים של מכירות, אפקטיביות של מבצעים, ניהול מלאי וספקים, כספים ותקציבים וכן ניתוח פריון הסניפים והמחלקות השונות ברשת".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים