דל השיקה שלוש סדרות של מחשבים ניידים לשוק העסקי

מדובר במחשבי האולטרה-בוק Latitude מדגמי 3000, 5000 ו-7000 ● הם כוללים מספר מסכי מגע אופציונליים בעלי עמידות גבוהה מפני שריטות ויכולות אבטחה והצפנה

דל (Dell) הוציאה היום (א') שלוש סדרות של מחשבים ניידים שמיועדות לשוק העסקי-ארגוני: מחשבי האולטרה-בוק Latitude מדגמי 3000, 5000 ו-7000.

מהחברה נמסר, כי המחשבים החדשים מציעים בחירה מתוך מספר מסכי מגע אופציונליים. על פי דל, "ה-Latitude 12 וה-Latitude 14 מסדרת ה-7000 כוללים הצפנה עם Dell Data Protection Encryption וכן אימות זיהוי והגנה מפני תוכנות זדוניות עם Dell Data Protection| Protected Workspace".

המכשירים בנויים מאלומיניום מוברש, סגסוגת אלומיניום, ציריות פלדה, סיבי פחמן ארוגים, ציפוי אבקה עמיד בצדו התחתון של המחשב, מקלדות חסינות לנוזלים ואטמים למסכי ה-LCD. בנוסף, כל מסכי המגע של דל מציעים רגישות למגע, בהירות ועמידות, וכוללים זכוכית שלדברי החברה עמידה עד פי 10 מפני שריטות בהשוואה לזכוכית סודה ליים, החומר הנפוץ ביותר בשימוש במסכי מחשבים ניידים. הם אף מגיעים עם סופגי זעזועים, חיישן נפילה חופשית בעל תגובה מהירה ובידוד גומי לכונן הקשיח.

דגם ה-12 אינץ' של מחשבי ה-Latitude 7000 מגיע בעובי של 20 מ"מ בלבד ובמשקל 1.3 ק"ג. מחשבי ה-Latitude 7000 מגיעים עם הרחבות Intel vPro, שלפי דל ייחודיות למחשבים שלה, וכלי אוטומציה המתחברים ל-Microsoft System Center ול-Dell KACE. יש להם הסמכה לתקן FIPS 140-2 ברמה 3 להצפנת דיסק המערכת והם עברו בדיקות עמידות מחמירות של מעבדות חיצוניות.

ה-Latitude 14 וה-15 מסדרת ה-5000 כוללים מסכי 14.1 ו-15.6 אינץ', מעבדי המתח הנמוך של משפחת Intel Core i7 לחיי סוללה ארוכים, אופציה לכרטיס מסך עצמאי וכונני SSD או כוננים היברידיים מסוג SSHD (ר"ת Solid State Hybrid Drive). כמו כן, הם מגיעים עם זכוכית Corning Gorilla Glass NBT על מסכי המגע, חיבורי פס רחב, בלוטות' (Bluetooth) ו-LAN אלחוטי, מיקרופון ומצלמת אינטרנט HD.

סדרת ה-Latitude 3000 כוללת מחשבים בסיסיים (Entry level), שמיועדים ללקוחות מתחומי החינוך והעסקים הקטנים. גרסאות 14 ו-15 של המחשבים הללו מציעות מארז שעבר בדיקות פיתוח נרחבות תחת עומס (Highly Accelerated Life Testing), כולל בדיקה של הציריות, המקלדות ובדיקת עמידות בזעזועים; מעבדי הדור הרביעי למשפחת Intel Core עם מצב טורבו; כרטיסי מסך עצמאיים עסקיים, עם זיכרון וידיאו של עד 2 ג'יגה-בייט; עובי של 21 עד 25 מ"מ ומשקל של החל מ-2 ק"ג; אפשרות לבחור בין מסכי LCD בגדלים של 14 ו-15.6 אינץ' עם טכנולוגיית Anti-Glare וכן במסכי מגע אופציונליים; וכן מיקרופון ומצלמת אינטרנט HD משולבים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים