דיווחים: ה-NSA יכולה לגשת לנתונים המאוחסנים בטלפונים חכמים

אנשי ה-NSA יכולים לשאוב נתונים על משתמשים במערכות iOS, אנדרואיד ובלקברי - כך עולה מידיעה בעיתון הגרמני דר שפיגל ● הסוכנות הקימה קבוצות עבודה שכל אחת מהן מתמחה בגישה לאחת הפלטפורמות, במטרה להגיע לפרטים של אנשי הקשר, להודעות SMS ולמידע על מיקום המשתמשים

יותר אינטנרט, פחות מכשירים אילוסטרציה: אימג'בנק

הסוכנות לביטחון לאומי (NSA) של ארצות הברית יכולה לגשת לנתונים של טלפונים חכמים המבוססים על שלוש פלטפורמות פופולריות: iOS, אנדרואיד (Android) ובלקברי (Blackberry) – כך עולה ממסמכים מסווגים שהגיעו למערכת העיתון הגרמני דר שפיגל.

על פי הידיעה שפרסם העיתון, הסוכנות הקימה קבוצות עבודה שכל אחת מהן מתמחה בגישה לאחת הפלטפורמות, במטרה להגיע לפרטים של אנשי הקשר, להודעות SMS ולמידע על מיקום המשתמשים. בסך הכול מסוגלים אנשי ה-NSA לגשת ל-38 תפקודים שונים במכשירי iPhone, למשל, לאחר שמסנכרנים את המכשיר מול המחשב.

עוד נטען בידיעה, כי בסוכנות הצליחו גם לפצח את ההצפנה של מערכת הדואר האלקטרוני של מכשירי בלקברי, שנחשבה עד כה למאובטחת במיוחד. בלקברי הבהירה, כי היא עצמה לא שילבה במכשירים דלת אחורית לצורך גישה של ארגוני ביון לנתונים המאוחסנים בפלטפורמה, אך החברה סירבה להוסיף פרטים בנושא.

לא התקבלה תגובה מ-NSA.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים