טושיבה השיקה סדרת מחשבים ניידים חדשה

היצרנית היפנית הכריזה על שני דגמי אולטרה-בוק חדשים בסדרות ה-Satellite U ו-Satellite M שלה, הכוללים את מעבדי הדור הרביעי של אינטל והדור החדש של מעבדי ה-APU ● המחשבים צפויים להיות זמינים כבר בשבועות הקרובים

טושיבה (Toshiba) השיקה את מחשבי האולטרה-בוק (Ultrabook) הראשונים שלה עם מסך 15.6 אינץ', במסגרת תערוכת IFA 2013. מדובר במחשבים בסדרות ה-Satellite M וה-Satellite U של החברה, שמבוססים על מערכת ההפעלה חלונות 8 (Windows 8) של מיקרוסופט (Microsoft), ומגיעים עם מעבדי הדור הרביעי של אינטל (Intel) לצד הדור החדש של מעבדי ה-APU של AMD.

המחשב המוביל בהכרזה החדשה של טושיבה, שעדיין מאמינה במעמדם של מחשבי האולטרה-בוק בעולם המיחשוב הנוכחי, הוא ה-Satellite U50t. הוא מגיע עם מעבדי ההאסוול (Haswell) ומציע מסך מגע עם תמיכה בעד 10 נקודות מגע בו-זמנית, וכן משטח שליטה גדול יחסית שיודע לזהות את ההבדל בין לחיצה עם האצבע להנחה שגויה של כל כף היד.

המחשב של היצרנית היפנית מגיע עם השבב הגרפי הפנימי של אינטל, ה-HD 4400. מבחינת קישוריות הוא תומך ב-WiFi, ב-WiDi וב-Miracast של אינטל, בבלוטות' 4.0 ובחיבור לרשת מקומית. ניתן לרכוש אותו עם עד 16 ג'יגה-בייט זיכרון RAM ועם כונן קשיח בנפחים של עד 1 טרה-בייט. משקלו של האולטרה-בוק מתחיל ב-2.3 ק"ג ועוביו 21.3 מ"מ.

סדרת ה-Satellite M ורסטילית יותר. לצד מעבדי אינטל, היא מציע את מעבדי ה-APU של AMD עם שבב גרפי פנימי מסדרת ה-Radeon HD 8000, וכן אפשרות לשלב כרטיס מסך בלעדי, ה-GeForce GT 740M של NVIDIA עם 2 ג'יגה-בייט זיכרון תצוגה. בסדרה זו מסך המגע הוא אפשרות בלבד, כך שניתן למעשה גם לרכוש מחשב נייד סטנדרטי לחלוטין עבור מי שמעוניין בכך. סדרה זו מעט קלה יותר, ומשקלה ההתחלתי עומד על 2.1 ק"ג.

המוצרים החדשים של טושיבה צפויים להיות זמינים כבר בשבועות הקרובים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים