סייבר ארק מרחיבה פעילות בישראל: מגייסת עוד כ-50 עובדים ושוכרת שטח נוסף בקריית אריה

החברה מגייסת עובדים בעיקר להרחבת פעילות המו"פ, לרבות מהנדסי פיתוח וחוקרי סייבר, וכן במטרה להגדיל את צוות המכירות, התמיכה והשירותים הטכניים ● חן ביתן, מנהל סייבר ארק ישראל: "הסיבה לגידול בפעילות שלנו כפולה – גידול בכמות האיומים, כמו גם יותר הבנה והפנמה של מנהלים בחשיבות האיומים ובצורך בהגנה מפניהם"

חברת אבטחת המידע סייבר ארק (Cyber-Ark) מרחיבה את פעילותה בעולם ובכלל זה גם בסניף הישראלי שלה. החברה מונה כיום 300 עובדים, מחציתם בארץ, ועד סוף 2013 מתכוונת החברה להרחיב את מצבת עובדיה בארץ מ-150 ל-200.

לטובת ההרחבה המתוכננת, שכרה החברה שטח משרדי נוסף של כ-870 מ"ר בבניין בפארק אזורים בקריית אריה. הסניף הישראלי ומרכז המחקר והפיתוח של סייבר ארק משתרעים כיום על פני שתי קומות באותו בניין, ובשבועות הקרובים תאוכלס קומה נוספת.

העובדים שסייבר ארק מגייסת בישראל מיועדים בעיקר להרחבת פעילות המו"פ של החברה, הממשיכה להרחיב את מוצריה הקיימים ובמקביל מפתחת בימים אלו קו מוצרים חדש נוסף, המגדיל את פתרונות החברה בהגנה על ארגונים מפני התקפות סייבר מתוחכמות. בנוסף החברה מגדילה את צוותי המכירות, התמיכה והשירותיים הטכניים, לאור הצמיחה המשמעותית במספר לקוחותיה והיקף הפעילות העסקית. בין העובדים שמחפשת סייבר ארק: מהנדסי פיתוח, חוקרי סייבר, אלגוריתמאים, מהנדסי בדיקות איכות, ומהנדסי Pre-Sale ו-Post-Sale.

הסניף הישראלי של החברה משמש כמרכז המחקר והפיתוח של החברה וכן כמטה החברה לפעילות העסקית באירופה ובאסיה. המטה הגלובלי של החברה נמצא בבוסטון, וכן סניפים באנגליה, גרמניה, צרפת וסינגפור ונציגויות ביותר מ-20 מדינות. החברה מתמחה בהגנה מפני איומים מתקדמים ומתקפות סייבר מתוחכמות באמצעות ניהול של חשבונות פריבילגיים, והגנה על נכסי מידע רגיש. היא בעלת 1,400 לקוחות ארגוניים בעולם, 180 מתוכם בארץ.

בין לקוחותיה: כ-40% מחברות ה-Fortune 100 ויותר מ-400 חברות במגזר הפיננסי, מתוכן 17 מ-20 הבנקים הגדולים בעולם. החברה מאבטחת ארגונים בעלי רגישות אסטרטגית גבוהה בכל העולם, כגון ארגוני תשתיות, גופי צבא ובטחון, סוכנויות ביון, ארגונים פיננסיים, ועוד. בישראל, מאבטחת החברה את רוב הארגונים הגדולים במשק, וכן כ-90% מגופי התשתית בישראל.

בראיון לאנשים ומחשבים, אמר חן ביתן, מנהל סייבר ארק ישראל, כי "בשנים האחרונות רשמנו גידול משמעותי בפעילות העסקית, המתבטא בצמיחה במכירות בהיקף ממוצע של כ-40% משנה לשנה. במקביל, הגדלנו את מצבת העובדים בשנתיים האחרונות בכ-50% מדי שנה. לשמחתנו עלינו בפועל על צפי הגידול שתוכנן". ביתן ציין כי "עם רכישתה של טראסטיר (Trusteer) על ידי יבמ (IBM), סייבר ארק היא כיום חברת אבטחת המידע הפרטית הגדולה בישראל. הסיבה לגידול בפעילות שלנו כפולה: הגידול בכמות האיומים, כמו גם יותר הבנה והפנמה של מנהלים בחשיבות האיומים ובצורך בהגנה מפניהם".

תפיסת אבטחת המידע של סייבר ארק, אמר ביתן, "מבוססת על הגנה מבפנים החוצה, תוך התמקדות בהגנה על המטרות האיכותיות אליהן מכוונים התוקפים – נכסי המידע הרגיש בארגון. ב-100% מההתקפות הממוקדות שנחשפו בשנתיים האחרונות התוקף עשה שימוש בחשבונות פריבילגיים על מנת להשיג גישה לנכסים הרגישים של הארגון. הטכנולוגיה שלנו מנקזת את הגישה הנעשית באמצעות חשבונות פריבילגיים אל כל נכסי המידע הרגישים של הארגון למערכת אבטחה מרכזית, המבקרת ומנטרת את הגישה לנכסים אלו, ובאמצעות יכולות ניתוח מתקדמות  יכולה לזהות פעילות חשודה ולנתק את התוקף מיידית מכל נכס רגיש".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים