AVG Uninstaller – אפליקציה קטנה ויעילה לניהול יישומי האנדרואיד

השם AVG מתקשר בדרך כלל עם תוכנות אנטי וירוס אך הפעם מספקת לנו החברה כלי עזר לניהול יישומים על גבי סמארטפונים מבוססי אנדרואיד ● מטרתה העיקרית של AVG Uninstaller היא לעזור לנקות את הטלפון החכם או הטאבלט מאפליקציות שאינן נמצאות בשימוש ● כיצד היא משיגה זאת? על ידי חלוקה לקטגוריות מיון - שילוב פיסות המידע המתקבל מהקטגוריות הללו מאפשר למשתמשים לבחור, בעת הצורך את האפליקציות שרוצים להסיר

השם AVG מתקשר בדרך כלל עם תוכנות אנטי וירוס, תוכנות למניעת איבוד נתונים או תוכנות שמונעות פריצה למחשב או לטלפון החכם, וכדומה. אבל, לפחות בכל מה שקשור לטלפונים מבוססי אנדרואיד (Android), היא מתגלה כחברה שמספקת גם אפליקציות עזר, כאלה שיכולות להקל על החיים שלנו בעת שאנו משתמשים בטלפון החכם.

הפעם מדובר ב-AVG Uninstaller, אפליקציה קטנה לסביבת אנדרואיד שמטרתה לעזור לנקות את הטלפון החכם או הטאבלט מאפליקציות שאינן נמצאות בשימוש. אמנם מדובר במשהו שאפשר לבצע לבד דרך לוח ההגדרות של המכשיר, אבל היא לוקחת את היכולת הזו ומלבישה עליה מספר אפשרויות ויכולות נוספות. המטרה היא לא רק לנקות את המכשיר, אלא גם לעשות זאת באופן מושכל יותר.

כיצד היא משיגה זאת? על ידי חלוקה לקטגוריות. ה- AVG Uninstaller  בודקת לאחר ההתקנה אלו אפליקציות מותקנות במכשיר, ואז מספקת ארבע רשימות שונות של אותן אפליקציות, תחת ארבע קטגוריות שונות. כך למשל, היא מגישה רשימה שממיינת את כל האפליקציות שהורדו ו/או הותקנו במכשיר לפי השימוש שלהן בסוללה. רשימות המיון האחרות מפרטות את המקום שתופסת כל אפליקציה בזיכרון האחסון של האנדרואיד, את כמות הנתונים שנכנסת לאפליקציה ויוצאת ממנה – ובעיקר באופן מקוון, ורשימה על פי השימוש באפליקציות.

קטגוריית המיון האחרונה שונה מקודמותיה. כדי שהיא תהיה זמינה ומדויקת, ה- AVG Uninstaller  צריכה לרוץ ברקע במשך 72 שעות מלאות. במהלך הזמן שהיא פועלת ברקע, היא בודקת אלו אפליקציות הופעלו ולאחר מכן מפיקה רשימת מדויקת אודות השימוש בכל אחת מהאפליקציות במכשיר.

שילוב פיסות המידע המתקבל מהקטגוריות הללו מאפשר למשתמשים לבחור, בעת הצורך את האפליקציות שרוצים להסיר. ההסרה מבוצעת באופן פשוט ביותר: מסמנים באחת הרשימות את האפליקציות למחיקה ולוחצים על הכפתור Uninstall בתחתית המסך.

מספר הגדרות שונות מאפשרות לשלוט טוב יותר במידע המוצג. אפשר לבחור מהו הגודל המינימלי של האפליקציות שיוצגו ברשימות, או לחלופין, לבחור להציג את כל מה שהותקן במכשיר מאז הפעלתו. בנוסף, ניתן לבחון מתי לבצע את בדיקת תדירות השימוש באפליקציות. האפליקציה מאפשרת בנוסף לקבוע את התדירות בה היא תספק ייעוץ לגבי ההתקנות שעל המכשיר.

בעולם בו כמות האפליקציות הולכת וגדלה בכל יום ובאופן משמעותי למדי, AVG Uninstaller בהחלט יכולה לעזור לאלו שמרבים להוריד אפליקציות לבדיקה, במיוחד אם הם לא מומחים בשימוש באנדרואיד. הממשק הנקי והברור מקל מאוד לפנות מקום בשטח האחסון של הטלפון.

להורדה, לחצו כאן.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים