יאהו! עומדת להשיק לוגו חדש

החברה תשיק את הלוגו ב-4 בספטמבר ועד אז היא תצא במסע פרסום שבמסגרתו תוצג בכל יום גרסה אחרת, עד להשקת הגרסה הסופית ● שלושה היבטים בלוגו של יאהו! לא ישתנו: הצבע הסגול, סימן הקריאה ומנגינת היודל שמלווה את הצגתו

מריסה מאייר, מנכ"לית יאהו! (!Yahoo), תיארה את השנה הראשונה לכהונתה כתקופה אגרסיבית, "שבה כל יום היה חשוב". אולם, מהודעה שפרסמה החברה אתמול (ד') עולה, כי החודש הקרוב יהיה מעניין במיוחד.

הסיבה לכך היא שב-4 בספטמבר יזכה הלוגו של יאהו! בעיצוב חדש ולדברי קתי סוויט, מנהלת השיווק הראשית של החברה, כדי לבנות את המתח עד אז תצא יאהו! במסע פרסום "משעשע". במסגרת הקמפיין תוצג מדי יום גרסה חדשה ללוגו, עד שתיחשף הגרסה הסופית שנבחרה.

היא ציינה, כי "בשנה האחרונה ניכרה ביאהו! תכונה והתקדמות ואנחנו מבקשים לשקף את רוח החדשנות בכל היבט – במיוחד בלוגו שאמור לייצג את רוח החברה". עם זאת, שלושה היבטים לא ישתנו בלוגו: הצבע הסגול, סימן הקריאה ומנגינת היודל שמלווה את הצגתו.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים