הערכות: גוגל תעביר את פיתוח Google Glass למוטורולה מוביליטי

מנכ"ל מוטורולה, דניס וודסייד, אמר כי בניית תצורת מציאות רבודה יכולה "להפוך יום אחד להזדמנות עבורנו" – והצית חרושת שמועות והערכות בנושא ● הערכה זו מצטרפת לדיווחים קודמים, בהם הקביעה כי ייצור המשקפיים בדורות הבאים ייעשה בתחומי ארצות הברית בלבד

גוגל (Google) שוקלת העברת הפיתוח של הגרסאות הבאות של המשקפיים האלקטרוניים שלה, Google Glass, לידי מוטורולה מוביליטי (Motorola Mobility). סברה זו עולה לאור דברים שאמר מנכ"ל מוטורולה, דניס וודסייד, בשיחה שערך עם עיתון הוול סטריט ג'ורנל (Wall Street Journal) לאחר השקת הטלפון הראשון של החברה, ה-Moto X, מאז רכישתה בידי ענקית האינטרנט.

בראיון עמו, צוטט וודסייד כמי שטען שבניית תצורת מציאות רבודה (Augmented Reality) עבור הגאדג'ט המדובר של גוגל, יכולה "להפוך יום אחד להזדמנות עבורנו".

כבר היום, לפי הדיווחים שליוו את תכנון המשקפיים והגדרות הייצור שלהם, יש למוטורולה מעורבות בתחום. החברה, שמתפקדת כעצמאית מתחת לכנפיים של גוגל, מספקת ייעוץ והכוונה באשר לנושאים שקשורים בפועל לייצור המשקפיים. הדבר גם מתאים לגבי הערכות נוספות שהועלו בעבר, כך לדוגמה בפייננשיל טיימס (Financial Times), לפיהן ייצור המשקפיים בדורות הבאים יבוצע במפעלים בארצות הברית עצמה.

אירועים קרובים