אלדד הרשטיג מונה לסמנכ"ל בכיר וישמש כמנמ"ר הבורסה במקום יוני שמש

הרשטיג ישמש כסמנכ"ל בכיר למחלקת טכנולוגיות מידע בבורסה, תפקיד אותו ממלא שמש כיום, וייכנס לתפקיד בינואר 2014 ● בשש השנים האחרונות הוא משמש כסמנכ"ל הבורסה ● בשנה הקרובה יעמדו בפני המנמ"ר החדש אתגרים לא פשוטים, ביניהם המעבר של הבורסה לבניין החדש ומתן המענה המיחשובי לרצון של ההנהלה בהגדלת מספר החברות הסוחרות בתל אביב

דירקטוריון הבורסה החליט הבוקר (ה') למנות את אלדד הרשטיג, סמנכ"ל הבורסה, למנמ"ר במקומו של יוני שמש, שהודיע לא מכבר על פרישתו בסוף השנה. הוא ישמש כסמנכ"ל בכיר למחלקת טכנולוגיות מידע בבורסה, תפקיד אותו ממלא שמש כיום, וייכנס לתפקיד בינואר 2014.

הרשטיג משמש כסמנכ"ל הבורסה מאז 2007 ובעבר אף היה סגנו של שמש. כעת הוא יועלה לדרגת סמנכ"ל בכיר. יחד עם שמש היה הרשטיג שותף להובלת תהליכי המיחשוב המרכזיים של המסחר במעו"ף והסליקה. טרם הצטרפותו לבורסה הוא שירת ביחידה 8200 של חיל המודיעין ויש לו תואר ראשון בניהול ופסיכולוגיה.

שמש הודיע על כוונתו לסיים את תפקידו לפני ימים אחדים, זמן קצר לאחר התפטרותה של המנכ"לית, אסתר לבנון. הוא ראה את עצמו מועמד לתפקיד המנכ"ל והחליט לפרוש משהוחלט שלא למנותו. פרסום סיום תפקידו של שמש לווה בפתיחת דיון ציבורי סביב שכר המנמ"רים, לאחר שנודע, כי שכרו של מנמ"ר הבורסה הפורש היה כ-108 אלף שקלים בחודש.

דירקטוריון הבורסה נימק את החלטתו למנות מנמ"ר כבר כעת, כחמישה חודשים לפני פרישתו של שמש, וכתב: "הדירקטוריון רואה חשיבות רבה ברציפות הניהולית ושימור הידע המקצועי הרב הקיים אצל סגל הבורסה".

בפני מערכות המידע של הבורסה עומדת שנה אתגרית במיוחד, אותה יוביל המנמ"ר החדש. אחד האתגרים המרכזיים יהיה המעבר לבניין החדש, שכורך בתוכו מרכיב מרכזי ביותר של מערכות מיחשוב ומידע. כמו כן, יצטרך המנמ"ר החדש לתת מענה מיחשובי לרצון של הנהלת הבורסה להגדיל את היקף הפעילות ולצרף כמה שיותר חברות שיסחרו בתל אביב וגם בחו"ל.

במקביל למינוי מנמ"ר חדש מינה הדירקטוריון את ד"ר רון מלכא כממלא מקום יושב ראש הדירקטוריון וכראש הוועדה לאיתור המנכ"ל הבא של הבורסה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים