טום הייזר, נשיא RSA, מונה לתפקיד בכיר בחברה האם – EMC

הייזר יתמקד בהתאמת מוצרי EMC לענן, במיוחד בשוק הפלטפורמה כשירות ● אנליסטים ציינו שמשמעות המינוי היא הכרה של EMC בחשיבות המימד של אבטחת המידע בכל השירותים שלה שמבוססים על מיחשוב ענן ● ארט קוביילו, יושב ראש RSA, ייטול את תפקידו של הייזר כנשיא החברה בטווח הזמן הקרוב

טום הייזר, נשיא RSA, חטיבת אבטחת המידע של EMC, מונה לתפקיד בכיר בחברה האם. במזכר פנימי שנשלח השבוע לעובדי שתי החברות נכתב, כי הייזר יתמקד בהתאמת מוצרי EMC לענן, במיוחד בשוק הפלטפורמה כשירות (PaaS). ארט קוביילו, יושב ראש RSA, ייטול את תפקידו של הייזר כנשיא החברה בטווח הזמן הקרוב.

אנליסטים ציינו שמשמעות המינוי היא הכרה של EMC בחשיבות המימד של אבטחת המידע בכל השירותים שלה שמבוססים על מיחשוב ענן. "הסבר אפשרי למינוי הוא ש-EMC רוצה את מומחיות האבטחה מבוססת הענן שיש ב-RSA, והיא מבינה שאבטחת המידע הולכת להיות מרכיב הולך וגדל בכלל העסקים שלה", אמר כריס כריסטיאנסן, אנליסט ב-IDC.

ארט קוביילו, יושב ראש RSA. צילום: קובי קנטורשירותי הענן של RSA כוללים אחסון, ארכוב וגיבוי בשווקים הצרכניים והארגוניים. מוצרים אלה דורשים טכנולוגיות הצפנה ואימות, כמו גם טכנולוגיות אבטחת מידע נוספות, לצורך הגנה על הנתונים והבטחת הפרטיות. אבטחת מידע היא רכיב חשוב גם בניהול הגישה לשירותים וליישומים ארגוניים וחסימתם במידת הנדרש, כאשר העובדים עושים את מטלותיהם מחוץ למקום העבודה, באמצעות מחשב נייד, טאבלט או טלפון חכם.

קוביילו מסר ש-"הצלחת EMC במרחב מיחשוב הענן היא משהו שכולנו צריכים לראות הופך למציאות. טום הוא האיש הנכון כדי לעזור לזה לקרות".

הייזר הצטרף ל-EMC ב-1984. ב-2006, כסגן נשיא בכיר למיזמים חדשים, הוא פיקח על רכישת RSA תמורת 2.1 מיליארד דולרים. שנתיים לאחר מכן הוא הצטרף ל-RSA כסמנכ"ל בכיר וקודם לנשיא בשנת 2011. יחד עם מינוי הייזר מסרה EMC, כי מינתה את מארק קוויגלי, בכיר בה, כסמנכ"ל התפעול של RSA.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים