מנמ"ר מפעל הפיס, צבי אמיתי, יפרוש לגמלאות; מחליפו ייבחר במכרז שיסתיים בעוד כחודש

גורמים בשוק מעריכים, כי אמיתי בחר לפרוש מתפקידו משום שלא נבחר לתפקיד מנכ"ל מפעל הפיס, לאחר פרישתו של המנכ"ל הקודם, שאול סוטניק ● הנהלת מפעל הפיס פרסמה מכרז לאיתור מנמ"ר חדש, ומינתה ועדה - שבה חבר גם אמיתי - שכבר ראיינה שורה ארוכה של מנמ"רים, רובם מכהנים בתפקידים בכירים

מנמ"ר מפעל הפיס, צבי אמיתי, יעזוב בקרוב את תפקידו ויפרוש לגמלאות – כך נודע לאנשים ומחשבים. הנהלת מפעל הפיס פרסמה מכרז לאיתור מנמ"ר חדש, ומינתה ועדה – שבה חבר גם אמיתי – שכבר ראיינה שורה ארוכה של מנמ"רים, רובם מכהנים בתפקידים בכירים. הוועדה תמסור את המלצותיה בעוד כחודש.

אמיתי עבד במפעל הפיס כ-11 שנה. לפני כן מילא שורה של תפקידים בכירים בענף ה-IT, ושימש בין היתר כסמנכ"ל התקשורת בקבוצת נס טכנולוגיות, אליה הגיע מקונתהל. הוא צפוי להמשיך לעבוד במפעל הפיס לפחות עד סוף השנה, ולחפוף בתפקיד את המנמ"ר שימלא את מקומו.

גורמים בשוק מעריכים, כי אמיתי בחר לפרוש מתפקידו משום שלא נבחר לתפקיד מנכ"ל מפעל הפיס, לאחר פרישתו של המנכ"ל הקודם, שאול סוטניק. בחירת המנכ"ל לוותה בסערה ציבורית, לאחר שהמנכ"ל שהומלץ על ידי ועדת האיתור לא נבחר לבסוף, בשל חשדות לאי סדרים בפעילותו. לבסוף בחר יו"ר מפעל הפיס, עוזי דיין, בפעיל מרכז הליכוד, אלי דדון.

צבי אמיתי בחר שלא להתייחס לדברים.

גורמים המקורבים למפעל פיס מציינים, כי החשיבות של מערכות המיחשוב שלו היא עצומה, כאשר המחשב מהווה למעשה קו הייצור של הארגון. מערכת המיחשוב המרכזית של מפעל הפיס היא AIX, המקושרת למערכות גיבוי "חם". תקציב המיחשוב של מפעל הפיס מוערך בעשרות מיליוני שקלים בשנה, וצוות ה-IT המועסק שם מונה כ-100 עובדים.

בשנים האחרונות הוביל אמיתי תנופת פיתוח גדולה בתחום המיחשוב במפעל הפיס, כאשר בין היתר בוצעו פרויקטי ERP ו-BI, כמו גם פרויקט מובייל – שזכה בפרס בתחרות מצטייני המיחשוב ITAwards 2012 של אנשים ומחשבים. מפעל הפיס הוא ארגון התנדבותי, שהקים בעשור האחרון למעלה מ-1,500 מבני פיס לשירות הקהילה, בשטח כולל של 1.5 מיליון ק"מ, המשמשים כאכסניות לפעילות חינוכית, ספורט והעשרה תרבותית.

מכרזים נוספים לבחירת מנמ"רים
לאנשים ומחשבים נודע, כי בימים אלה מתנהלים תהליכים לבחירת מנהל מערכות מידע במקום או במקביל למנמ"ר המכהן, גם בבית החולים ברזילי, רד תקשורת, רשות המים והמסלול האקדמי של המכללה למינהל. נראה השנה הקרובה תביא עמה תזוזות משמעותיות בתפקידי ה-IT הבכירים במשק.

אחד המינויים הבולטים של השנה פורסם לפני כחודש, כאשר תת אלוף (מיל') איילה חכים נכנסה לתפקידה כסמנכ"לית בבנק מזרחי-טפחות במקומו של סמי קינן, שפרש בשנה שעברה. במרץ השנה נכנס דן ירושלמי לתפקידו החדש כראש אגף התיקשוב של בנק לאומי, במקומו של איציק מלאך, שפרש לגמלאות.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים