נמשך המירוץ לרכישת נורטל: בית השקעות ניו-יורקי שוקל להגיש הצעה לקניית כל עסקי החברה

מאטלין-פאטרסון היא חברה המתמחה ברכישת חברות שנמצאות במצוקה, ולדברי מנהליה - "יש לנו מוניטין רב בתחום" ● הם הוסיפו, כי "אנחנו בוחנים את האפשרות לרכישת נורטל ונפגשים עם חברות ומשקיעים נוספים" ● בתוך כך, הממונה על ההגבלים העסקיים נתן את אישורו להסכם בין נוקיה-סימנס לנורטל לרכישת חלק מהחברה

נמשך הקרב על נורטל: מאטלין-פאטרסון, חברת השקעות ניו-יורקית המתמחה בקנייתן של חברות שנמצאות במצוקה, שוקלת בימים אלה לקנות את כל עסקיה של החברה הקורסת. כזכור, נורטל נמצאת בימים אלה בהליכים לפשיטת רגל.

בהודעה שפורסמה מטעם החברה נכתב, כי "יש לנו מוניטין מוכחים של שיקום חברות. כעת אנחנו בוחנים את האפשרות לרכישת נורטל ונפגשים עם חברות ומשקיעים נוספים, במאמצינו להכין הצעה אלטרנטיבית".

חברת ההשקעות היא אחד הנושים הגדולים של נורטל, והחוב שלה כלפי מאטלין-פאטרסון מסתכם ב-400 מיליון דולרים – 10% מכלל חובותיה של החברה. אנליסטים מעריכים את שוויה של נורטל ב-3 מיליארד דולרים.

אם היא מעוניינת בכך, על מאטלין-פאטרסון להגיש את הצעתה הסופית עד 21 ביולי, שכן בית המשפט האמריקני לפשיטות רגל קבע, כי ניתן יהיה לקנות את נורטל, או חלקים ממנה, עד ה-24 לחודש. בית המשפט ידון ברכישות המוצעות ויאשר אותן, או לא, ב-28 ביולי. מאטלין-פאטרסון ביקשה בשבוע שעבר מבית המשפט להאריך את המועד, אולם בקשה זו נדחתה.

אם תחליט לרכוש את נורטל, תצטרף מאטלין-פאטרסון לאווייה, שהציעה לקנות את חטיבת הפתרונות העסקיים של נורטל בחצי מיליארד דולרים, ולנוקיה-סימנס, שחתמה על הסכם לרכישת חלקים מהחברה הקורסת. ועדת המסחר הפדרלית האמריקנית דיווחה אתמול, כי הממונה על ההגבלים העסקיים נתן את אישורו להסכם בין נוקיה-סימנס לנורטל לרכישת חלק מהחברה.

מייק זפירובסקי, מנכ"ל נורטל, לא הגיב על הדברים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים