אייסר תשחרר גרסה חדשה לטאבלט Iconia W3 לאור תלונות על איכות המסך

העדכון המהיר לטאבלט, שהתחיל להימכר רק בתחילת יוני, מגיע לאור ריבוי תלונות שנשמעו בשוק מצד מוכרים ומבקרים כאחד לגבי איכות התצוגה של מסך ה-LCD TFN בו הוא מצויד ● החברה אישרה כי היא עובדת בימים אלו על דגם דק וקליל יותר

אייסר (Acer) מתכננת להוציא עדכון ל-Iconia W3, מחשב הלוח שלה המבוסס על חלונות (Windows), שיגיע לחנויות בקרוב ויחליף את הגרסה הנוכחית של הטבאלט.

העדכון המהיר לטאבלט, שהתחיל להימכר רק בתחילת יוני, מגיע לאור ריבוי תלונות שנשמעו בשוק מצד מוכרים ומבקרים כאחד לגבי איכות התצוגה של מסך ה-LCD TFN בו הוא מצויד. מספר ביקורות אף ציינו אותו כלא שמיש, מאחר  שהוא מציע זוויות צפייה גרועות במיוחד עד כדי כך שניתן לצפות בו בחדות רק כשמביטים אליו ישירות. בנוסף, רבים ציינו כי הוא מגושם יחסית וכבד ביחס לגודלו.

דובר של אייסר אישר בפני האתר ההולנדי Tweakers.net, כי דגם חדש – דק וקליל יותר – של ה-W3 נמצא בימים אלו בפיתוח. גורמים אחרים מעריכים שהחברה תחליף גם את המסך הנוכחי במסך IPS, שמציע איכותיות צפייה טובות בהרבה.

כזכור, ה-Iconia W3, עם מסך ה-8 אינץ' שלו, הוא הטאבלט הראשון שמבוסס על חלונות 8 (Windows 8) של מיקרוסופט (Microsoft) שמציע מסך קטן יותר מ-10.1 אינץ'. רק בעדכון לחלונות 8.1 מבטיחה מיקרוסופט התאמה מלאה של מערכת ההפעלה שלה לגדלים אלו.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים