מיקרוסופט הכריזה על זוכה בתחרות למציאת בעיות באינטרנט אקספלורר 11

איוון פרטריק, שעובד דווקא בגוגל, ישלשל לכיסו 11 אלף דולרים, לאחר שגילה בעיה בגרסה 11 של הדפדפן מבית מיקרוסופט, שאת פרטיה סירבה החברה למסור ● מספר מגלי בעיות נוספים יקבלו הודעות על זכייתם בקרוב ● התחרות רלוונטית גם לגבי גרסת הסקירה של חלונות 8.1, אולם בגזרה זו עדיין אין זוכה

כחודש לאחר שהכריזה על תוכנית לחלוקת פרסים למי שיגלה פגמים בגרסת הסקירה של חלונות 8.1 (Windows 8.1) או באינטרנט אקספלורר 11 (Internet Explorer 11), אותן שחררה בחודש שעבר, הודיעה מיקרוסופט (Microsoft) על הענקת פרס ראשון למציאת בעיה בגרסה החדשה של הדפדפן שלה.

"קהילת האבטחה הגיבה בהתלהבות ונשלחו אלינו לבדיקה למעלה מתריסר בעיות כבר בשבועיים הראשונים לאחר ההכרזה על התוכנית. אני בעצמי הודעתי לאחד השולחים על כך שהבעיה שהוא שלח נבדקה ואומתה, כלומר: הוא יקבל תשלום", כתבה קייטי מוססוריס, אסטרטגית אבטחה בכירה במיקרוסופט, בבלוג של החברה.

בבלוג עצמו מוססוריס לא סיפקה פרטים נוספים על הזוכה, אך מאוחר יותר חשפה את שמו בחשבון הטוויטר (Twitter) שלו. מדובר באיוון פרטריק, שכבר זכה בעבר ב-50 אלף דולרים בתחרות אבטחה של מיקרוסופט, וכיום הוא עובד כמהנדס אבטחת מידע דווקא אצל היריבה הגדולה של מיקרוסופט, גוגל (Google).

הפעם יקבל פרטריק סכום צנוע בהרבה – כ-11 אלף דולרים. מיקרוסופט לא מסרה פרטים מהי הבעיה אותה חשף הזוכה. לפי מוססוריס, אמורים מספר אנשים נוספים לקבל הודעה שמאשרת שבעיות האבטחה שחשפו נכונות. התחרות הכספית לגבי אינטרנט אקספלורר 11 תסתיים ב-26 ביולי, אך התחרות לגבי חלונות 8.1 אמורה להימשך זמן רב יותר.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. טייב מאיר

    מרוצה ממנועי חיפוש שלכם . אני משתמש בו במחשב נייח שלי בברכה מאיר

אירועים קרובים