הבדרן ג'יי לנו זכה בתביעה על חטיפת שם מתחם

המנחה הוותיק עומד לעלות לאוויר עם תוכנית חדשה - The Jay Leno Show - ששמה זהה לשם המתחם אותו רכשה ב-2004 מתווכת נדל"ן מטקסס ● בורר שמונה מטעם הארגון לקניין רוחני של האו"ם (WIPO) קבע, כי המתווכת התכוונה למשוך גולשים באמצעות הטעיה, ומאחר ולא פעלה בתום לב, אין לה זכויות על שם המתחם

הבדרן ומנחה הטלוויזיה, ג'יי לנו, זכה בתביעה כנגד מתווכת נדל"ן מטקסס שניצלה את שם המתחם thejaylenoshow.com כדי למשוך גולשים לאתר שלה. הארגון העולמי לקניין רוחני של האו"ם (WIPO) קבע, כי לאחר קריירה בת 30 שנים בעסקי הבידור, שייכות הזכויות על שם המתחם ללנו, למרות שהמתווכת, גוודלופ זמברנו, רכשה אותו כבר בשנת 2004. על פי הפסיקה, לזמברנו אין שום זכויות לגיטימיות על שם המתחם מאחר והיא רכשה אותו מתוך "כוונות פסולות" – קבע וויליאם טאונס, בורר עצמאי שמונה על ידי הארגון.

טאונס הורה להעביר את שם המתחם ללנו בתוך עשרה ימים. הבדרן, שפרש במאי מהנחיית "תוכנית הלילה" לאחר 17 שנים, עומד להגיש החל מ-14 בספטמבר תוכנית חדשה ברשת NBC שתיקרא The Jay Leno Show – כשם המתחם שאותו רכשה זמברנו.

לנו מצטרף לרשימה מכובדת של דמויות ידועות מעולם הטלוויזיה – ובהן אופרה ווינפרי, לארי קינג ומרתה סטיוארט – שהגישו תביעות על חטיפה של שמות מתחם למרכז לבוררות וגישור של ארגון WIPO.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים