חדש: יישום סלולרי שמאפשר לחסוך בחשמל
יישום של חברת החשמל מאפשר ללקוחות לשלם חשבונות, לדעת מתי צפויה הפסקת חשמל באזור שלו ולקבל מידע על עלות הפעלתם של מכשירים שונים ● בינתיים, היישום זמין רק לגולשים בחנויות היישומים של אפל ואנדרואיד, אולם בסוף אוגוסט צפויה חברת החשמל לשחרר גרסה מותאמת לחלונות פון
חברת החשמל השיקה יישום סלולרי חינמי, שמיועד לסייע למשתמשים לחסוך בחשמל ולקבל מידע שימושי. היישום הושק באירוע ששודר בדף הפייסבוק (Facebook) של החברה ובמהלכו הוא הוצג בפני כ-250 גולשים.
היישום מאפשר לשלם את חשבון החשמל ומציג מידע רב, כגון המפלס של משק החשמל בישראל, האם צפויה הפסקת חשמל באזורים מסוימים בימים של עומס כבד, מחשבון צריכה של מכשירי חשמל שונים ועלות הפעלתם, מידע על תקלות וגם אזור אישי, המאפשר צפייה בחשבונות מהשנה האחרונה.
בינתיים, היישום זמין רק לגולשים בחנויות היישומים של אפל (Apple) ואנדרואיד (Android), אולם בסוף אוגוסט צפויה חברת החשמל לשחרר גרסה מותאמת לחלונות פון (Windows Phone).
אלי גליקמן, מנכ"ל חברת החשמל, כינה את היישום "צעד חשוב המהווה אבן דרך משלימה בכניסת החברה לעולם הדיגיטל. אנחנו פועלים להכנסת אמצעים טכנולוגיים חדשים על מנת ליצור מערך תקשורת בין אישית בין הלקוח לחברת החשמל. בכוונתנו להכניס בשנים הקרובות מגוון של אמצעים ומערכות טכנולוגיות חדישות. בין היתר, אנחנו עתידים להשיק את פרויקט סמארטגריד, שיקדם את מערך השירות שלנו ויאפשר ללקוח לקבל מידע רב על צריכת החשמל הביתית והמשקית. כמו כן, הוא יוכל להיות חלק מעולם החשמל המתקדם, באמצעות יצירת מרחב וירטואלי חדיש מסוגו".
לדברי יעקב (יאשה) חאין, המשנה למנכ"ל וסמנכ"ל הלקוחות והיזמות העסקית בחברה, "כפי שהציבור הישראלי הורגל לעקוב אחרי הקו האדום בכנרת, כך היישום הוא כלי שירות שמספק מידע שקוף בזמן אמת ללקוח. המטרה היא שהלקוח יהיה שותף מלא בהיכרות עם משק האנרגיה ושיוכל לפתח מודעות לצרכנות נבונה. הרצון שלנו הוא לאפשר ללקוח לשלם בקליק אחד בלבד את חשבון החשמל, להתעדכן בתקלות באזור שלו ולקבל מידע חשוב על יעילות צריכת מכשירי החשמל בביתו. המטרה שלנו היא להנגיש את השירות בצורה הטובה ביותר, תוך מתן אפשרות ללקוח לחסוך ולייעל את השימוש בצריכת החשמל".
תגובות
(0)