יגאל שניידר: "תכנון נבון של חוות השרתים עשוי לחסוך לארגונים בינוניים מיליוני שקלים בכל שנה"

"מנמ"ר שייטול את המנהיגות הטכנולוגית בארגון - ולא רק בתחום ה-IT הקלאסי - יוכל להטביע את חותמו ולנתב תקציבים שייחסכו בהוצאות מיחשוב, לטובת התעצמות עסקית", אמר מנכ"ל אלכסנדר שניידר בהרצאה שנשא בפני משתתפי קורס המנמ"רים של ג'ון ברייס מכללת היי-טק וקבוצת אנשים ומחשבים

"בידי המנמ"ר כוח רב ויכולת לחסוך לארגון כסף גדול. תכנון נבון של חוות השרתים עשוי לחסוך לארגונים בינוניים מיליוני שקלים בכל שנה – וזה רק בהוצאות החשמל", כך אמר יגאל שניידר, מנכ"ל אלכסנדר שניידר, בהרצאה שנשא בפני משתתפי קורס המנמ"רים של ג'ון ברייס מכללת היי-טק וקבוצת אנשים ומחשבים. לדבריו, "מנמ"ר שייטול את המנהיגות הטכנולוגית בארגון – ולא רק בתחום ה-IT הקלאסי – יוכל להטביע את חותמו ולנתב תקציבים שייחסכו בהוצאות מיחשוב, לטובת התעצמות עסקית".

שניידר פרס בפני המשתתפים את שלל הטכנולוגיות והמגמות בתחום מרכזי המיחשוב, תוך הדגשת האתגרים שיעמדו בפניהם כמנמ"רים. הרצאתו כללה הכרות עם "הפרות הקדושות" של תכנון חוות השרתים וכיצד על המנמ"ר להתמודד עמן. בין היתר, פירט שניידר את המרכיבים הטכנולוגיים השונים של חדר המחשב ועמד על החשיבות שלהם ביחס ליעדי המנמ"ר בתחומי הרציפות העסקית, מתן השירות ללקוחות והעלות הכוללת.

קורס המנמ"רים של ג'ון ברייס מכללת היי-טק וקבוצת אנשים ומחשבים, הינו הקורס המוביל והיוקרתי ביותר בישראל בתחום מערכות המידע. בקורס עברו בשנים האחרונות מאות מבכירי מנהלי מערכות המידע בארץ, לצד אנשי מקצוע רבים בתחום. הקורס זוכה להכרה על ידי גופים ציבוריים רבים ומהווה את תעודת הכניסה לתפקיד המנמ"ר בארגונים רבים. את הקורס מנחה מקצועית בנצי שפירא, אשר שימש במשך שנים רבות כמנמ"ר של ארגונים מובילים במשק, כגון קוקה-קולה, פלאפון וידיעות אחרונות.

המחזור הבא של הקורס ייפתח באוגוסט.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים