יוסי חיימוב, פרודוור ישראל: "ארגונים רבים כלואים במערכות הלגאסי; יש כר פעולה נרחב ב-ERP"

"ההיצע הטכנולוגי הקיים כיום בעולם ה-ERP מתאפיין במערכות בנות יותר מעשור, מערכות עם תשתית טכנולוגית של האתמול שאמורות לענות על צרכי המחר - הן העסקיים והם כאלה המסונכרנים לטכנולוגיות של היום" ● לדבריו, "מערכות אלה אינן מסוגלות לספק את העוצמה והיכולת הנחוצות לעסקים כדי לשגשג, להשתנות ולצמוח"

"שוק ה-ERP ממש לא הגיע לרווייה. קיימים ארגונים רבים שעובדים עם מערכות ERP חלקיות, או ישנות. יש ארגונים שעדיין כלואים עם מערכות הלגאסי שלהם, אולם יש עוד הרבה מה להציע בשוק ה-ERP המקומי", כך אמר יוסי חיימוב, מנכ"ל פרודוור ישראל, בראיון לאנשים ומחשבים.

הראיון נערך בעקבות כנס שקיימה באחרונה פרודוור ישראל בו השיקה החברה גרסאות חדשות של מערכות ה- ERP של מיקרוסופט – Dynamics AX ו- Dynamics NAV – שכוללות פתרונות גמישים, שניתנים להתאמה לענפים שונים. כמו כן, פרודוור הציגה בכנס את חזונה לעולם ה-ERP המתחדש: לספק ערך עסקי מוסף, לצד חסכון בזמן ובמשאבים.

לדברי חיימוב, "בארגונים יש ארכיטקטורת 'ספגטי', עם סיבוכיות, חוסר גמישות ויישומים מבוזרים, שדורשים הקלקות רבות על מנת לייצר תהליך עסקי או תפעולי. מערכות אלה אינן מסוגלות לספק את העוצמה והיכולת הנחוצות לעסקים כדי לשגשג, להשתנות ולצמוח". הוא ציין ש-"ההיצע הטכנולוגי הקיים כיום בעולם ה-ERP מתאפיין במערכות בנות יותר מעשור, מערכות עם תשתית טכנולוגית של האתמול שאמורות לענות על צרכי המחר – הן העסקיים והם כאלה המסונכרנים לטכנולוגיות של היום. פה מיקרוסופט נכנסת לתמונה, עם מערכות עדכניות. יש לנו עוד הרבה פוטנציאל למכור מערכות בשוק ה-ERP המקומי".

"מיקרוסופט מביאה לשולחן העבודה של המשתמשים פשטות לצד זריזות", הוסיף. "הפתרון 'מתלבש' על כל תשתיות מיקרוסופט, מבסיס הנתונים ועד ליישומים העסקיים. הוא גם נותן מענה לעולמות הווב, המובייל והמדיה החברתית, לרבות יכולות שיתופיות, עם סקייפ (Skype) ו- Lync- פתרון התקשורת של מיקרוסופט, ועם הרשת החברתית הפנים ארגונית Yammer".

חיימוב ציין, כי "שני הפתרונות, ה-NAV2013 וה-AX2012, משלבים, לצד שיפורים פונקציונליים, גמישות שמאפשרת ליישומים לזהות הזדמנויות עסקיות, להרחיב אותן ולשנות ביתר קלות את התהליכים העסקיים. זה יכול להביא לייעול ולבידול העסק, להקטין את הסיכון העסקי ולהנגיש את הנתונים הרלוונטיים למקבלי ההחלטות". לדבריו, "המוצרים החדשים, שעברו הליך לוקליזציה מלא, נגישים ללקוחות בישראל בעברית מלאה, תוך התאמה לרגולציה הישראלית ולחוק ניהול הספרים. הם פועלים בהדדיות עם סביבת העבודה המוכרת והאינטואטיבית של חלונות (Windows) ואופיס (Office). כך, למשל, המשתמש מתחיל תהליך רכש בשולחן העבודה, לאחר יציאתו מהמשרד הוא ממשיך בתהליך בטלפון החכם ולבסוף הוא מוציא מכרז בענן – כשהכול נעשה על גבי אותה פלטפורמה. מדובר במערכות שמכילות פתרונות לכמה מגזרי תעשייה והושם בהן דגש שחוויית המשתמש תהיה מוכוונת תפקיד ולא תהליך. שתי המערכות יכולות להגיע בענן או ברישוי באתר הלקוח".

עוד הוא אמר, כי "ל-AX2012 יש יכולות ממוקדות מטרה לענפי הייצור, ההפצה, המגזר הציבורי, השירותים והשיווק הקמעונאי. כל זאת בפתרון יחיד, שמאפשר מענה לצרכי העסק הייחודיים ותמיכה ביחידות עסקיות שונות בתוך הארגון, בעזרת פתרון ERP יחיד. NAV2013 החדש מותאם לשווקי הביניים ומספק חידושים יישומיים בתחומי הפרודוקטיביות האישית, הניהול הפיננסי, ניהול המחסן וניהול שרשרת האספקה, לצד גמישות בפריסה בין אתר הלקוח לצריכה, כשירות במודל ענן מלא. NAV 2013 בענן יהיה זמין בישראל ברבעון האחרון של 2013".

חיימוב סיכם בציינו, כי "עד כה, 100 ארגונים בישראל בחרו בפתרונות ה-ERP של מיקרוסופט ורק השנה נוספו 52 לקוחות שעלו לאוויר עם המערכות הללו. נמשיך את המומנטום, בעיקר בזכות סדרת הכרזות נוספות שיתקיימו במחצית השנייה של השנה. בין השאר, ההכרזות הללו יתמקדו בענפי השירותים המקצועיים, הייצור, ההפצה והקמעונות, ובמגזרי התשתיות והאנרגיה. במחצית השנייה של השנה וב-2014 נמשיך את הצמיחה בעולם ה-ERP, תוך הצגת פתרונות עסקיים מקצה לקצה – כאלה שנותנים פתרון שמשלב את התשתיות והיישומים, מדובר בפתרונות BI כחלק מהפרויקט, עם סל פתרונות נילווה. הצמיחה תתמקד במגזר העסקים הבינוניים בישראל. לשם אנחנו מכוונים".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים