כפי שפורסם לראשונה ב-The NewCOM; מנכ"ל משרד התקשורת עדן בר טל סיים את תפקידו לאחר קדנציה של כ-4 שנים

שר התקשורת גלעד ארדן הודה לבר טל על תרומתו למשרד: "בר טל הוביל יחד עם בכירי המשרד מהלכים חשובים בשוק התקשורת, שהועילו לציבור צרכני התקשורת בישראל" ● עדן בר טל: "אני גאה לסיים את תפקידי לאחר קדנציה בת 4 שנים של עשייה משמעותית, במהלכה הפך משרד התקשורת לחוד החנית ומודל של משרדי הממשלה, בפעולותיו הנמרצות והבלתי מתפשרות לטובת הצרכן והמשק הישראלי"

כפי שפרסמנו לראשונה ב-The NewCOM, עדן בר טל, מנכ"ל משרד התקשורת סיים את תפקידו לאחר 4 שנים בהן כיהן בתפקיד. שר התקשורת גלעד ארדן הודה לבר טל על תרומתו למשרד, שיבח את אופן פעילותו ואופן פעילות המשרד בקדנציה שלו, ואיחל לו הצלחה בהמשך דרכו. "בר טל הוביל יחד עם בכירי המשרד מהלכים חשובים בשוק התקשורת, שהועילו לציבור צרכני התקשורת בישראל", אמר השר ארדן.

מנכ"ל משרד התקשורת היוצא, עדן בר טל סיכם את התקופה ואמר, כי "אני גאה לסיים את תפקידי כמנכ"ל משרד התקשורת, לאחר קדנציה בת 4 שנים של עשייה משמעותית, במהלכה הפך משרד התקשורת לחוד החנית ומודל של משרדי הממשלה, בפעולותיו הנמרצות והבלתי מתפשרות לטובת הצרכן והמשק הישראלי".

בר טל הוסיף ואמר עוד, כי "בתקופה אינטנסיבית זו, קידמנו רפורמות מבניות עמוקות, שחוללו תחרות והביאו לחיזוק מעמדו של הצרכן והעמדתו במרכז – עם כניסתן של חברות תקשורת חדשות, הרחבת מגוון ואיכות השירותים, והגברת ההוגנות והשקיפות כלפי הצרכנים, ובכך היוו הרפורמות בשורה אמיתית. אני שמח לצאת כעת לדרך חדשה ומרתקת, בעולם משתנה שעובר סדרת מהפכות טכנולוגיות חסרות תקדים. בדרכי החדשה אקדם ואסייע לחברות טכנולוגיה ישראליות לנצל את המגמות הגלובליות ולפרוץ לעולם הרחב ובכך לממש את הפוטנציאל העצום שיש להן לטובתן ולטובת המשק."

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים