ישראל קציר, HP: "נמשיך לדבוק במהלכים אבולוציוניים בעולם הבליידים שיאפשרו שימור ההשקעה"

פתרון אבולוציוני הוא מהלך התקדמות מועדף לעומת פתרונות מהפכניים שתובעים מהארגון משאבים עצומים וזניחה של השקעות קודמות, אמר קציר, חטיבת השירותים הטכנולוגיים בקבוצת האנטרפרייז של החברה ● לדבריו, "הפתרון מותאם לעבודה עם תוכנות הווירטואליזציה המובילות והוא כולל מערכת ניהול ענן שכוללת יכולת לפורטל שירות עצמי, מנוע תזמור, סביבת פיתוח לשירותי ענן, תמיכה ב-Multi-Tenancy, יכולת Bursting לענן ציבורי וכלי ניטור ותכנון קיבולת"

06/06/2013 10:14

HP תציג בכנס 2013 HP Discover, שייפתח בלאס-וגאס בשבוע הבא, פתרונות חדשים בעולם הבליידים, בהם פתרון המאפשר יישום מהיר של סביבות תשתית כשירות (Infrastructure  As A Service) וירטואליות ופיזיות.

לדברי ישראל קציר, מנהל חטיבת השירותים הטכנולוגיים בקבוצת האנטרפרייז של HP, "הפתרון מותאם לעבודה עם תוכנות הווירטואליזציה המובילות והוא כולל מערכת ניהול ענן שנקראת Matrix Operating Environment. בין יתר מרכיבי המערכת יש יכולת לפורטל שירות עצמי, מנוע תזמור, סביבת פיתוח לשירותי ענן, תמיכה ב-Multi-Tenancy, יכולת Bursting לענן ציבורי וכלי ניטור ותכנון קיבולת".

הוא אמר, כי החברה אינה מאמינה בפתרונות שמכוונים לרבולוציה בתחום הבליידים, אלא דוגלת באסטרטגיה אבולוציונית, שמשמעותה הוספת יכולות מתקדמות לשכבות הבליידים הקיימות בארגון, כגון הוספה של יכולת אוטומציה מעל שכבת הניהול. "פתרון אבולוציוני הוא מהלך התקדמות רך ומועדף לעומת פתרונות מהפכניים שתובעים מהארגון משאבים עצומים וזניחה של השקעות קודמות", לדברי קציר. "אנחנו מציעים במסגרת זו מימוש של תהליכים אוטומטיים בארגון בתוך חודש וחצי, כאשר החזר ההשקעה מתבצע בתוך פרק זמן דומה".

עוד הוא ציין, כי "עבור ארגונים רבים, מימוש התרחישים האוטומטיים יאפשר כניסה תחילית ומהירה לעולם הענן. בהמשך יוכלו ארגונים אלה להוסיף על המסגרת הקיימת הרחבות בהתאם לצורך. החבילה העדכנית שתציג HP בכנס כוללת שבעה תרחישים מיטביים, שיאפשרו למכן תהליכים שמתבצעים כיום בארגון באופן ידני". אמר קציר. בין התהליכים הכלולים בחבילה: רישום שרתים בדומיין, במערכת הניטור הארגונית ובמערכת הגיבוי הארגונית; שליחת מייל לשרשרת ניהול לצורך אישור בקשת שירות חדשה (Approval Chain); הקשחת שרתים אשר מוקמים בעת יצירת שירות חדש; ותהליך System Health Check בסיום תהליך ההקמה של השירות.

"HP יודעת להציע באמצעות סביבה זו אף קטלוג של השירותים אותם מספק הארגון", ציין קציר. "קטלוג זה יכול להיות כלי יעיל לשימושו של האדמיניסטרטור בסביבת ה-IT או לשימושם של מורשים לביצוע פעולות ניהול ממוכן".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים