אייסר משיקה פאבלט חדש: Liquid S1 עם מסך 5.7 אינץ'

המכשיר החדש, המבוסס על מעבד ארבע ליבות במהירות 1 ג'יגה-הרץ, כולל מערכת הפעלה של אנדרואיד ותכונות ממשק מעניינות כמו עריכת מסמכים ישירות מהטלפון והרצת מספר יישומים במצב "שקוף" מעל אפליקציות אחרות הפועלות בו זמנית

אייסר (Acer) הכריזה היום (ב'), בפתיחת תערוכת קומפיוטקס 2013 (Computex) בטיוואן, על פאבלט חדש עם מסך בגודל 5.7 אינץ'. מדובר במסך שגדול אף יותר ממה שמציעה סמסונג (Samsung) כיום עם ה-Note II שלה – 5.55 אינץ'. המכשיר, שמכונה Liquid S1, מבוסס על מעבד ארבע ליבות של מדיה-טק (MediaTek) במהירות 1 ג'יגה-הרץ, ומציע מסך עם רזולוציה של 720  על 1,280 פיקסלים, שקצת מאכזבת עבור מסך בגודל שכזה.

ה-S1 מצויד ב-1 ג'יגה-בייט זיכרון עבודה ו-8 ג'יגה בייט זיכרון אחסון, שניתן להרחבה בעוד 32 ג'יגה-בייט נוספים באמצעות חריץ microSD. הוא מגיע עם מצלמה קדמית שמספקת זווית רחבה למדי של 88 מ"מ, ואפשרות לצלם תמונות ללא נגיעה כשאומרים Cheese.

מבחינת מערכת ההפעלה, מדובר בגרסת אנדרואיד ג'לי בין (Jelly Bean). על פי החברה מדובר בממשק נקי למדי עם תוספות קלות בלבד של מספר יישומים שאייסר עצמה מציעה. אחד מהם מכונה "ממשק משתמש צף" שמאפשר להריץ מספר יישומים במצב "שקוף" מעל יישומים אחרים אם צריכים אותם באופן זמני – בהם יישומים כמו מפות, מחשבון, כתיבת הערות וצילום תמונות. בנוסף, שיחות נכנסות יוצגו בחלון צף קטן, שיאפשר לקבל שיחה, לדחות אותה או להשיב בהודעה קצרה.

לצד המכשיר מספקת אייסר יישום בשם AceCloud Docs, שמאפשר לשלוח, לצפות ולערוך מסמכים ישירות מהטלפון עצמו בשירות ענן המאפשר גם סנכרון וגיבוי קבצים.

התצורה של המכשיר, למרות כמה רעיונות חדשים בתחום הממשק והיישומים, נמוך למדי והוא מגיע עם קישוריות WiFi, בלוטות' ודור שלישי בלבד. הוא אינו מיועד להשקה בארצות הברית, ויושק תחילה בבריטניה, גרמניה, הולנד, אוקריאניה ורוסיה תמורת כ-329 יורו.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים