013 נטוויז'ן תיכנס כשותפה בספקית האינטרנט ה-"כשר" רימון

נטוויז'ן תחל מעתה להציע את שירותי האינטרנט ה-"כשר" של רימון, שמאפשרים ללקוח לבחור אילו תכנים נחשבים בעיניו "בלתי ראויים", והוא לא מעוניין לגלוש בהם ● רימון תציע שירותי תקשורת נוספים, בהם שיחות בין לאומיות ופנים ארציות

013 נטוויז'ן חתמה על הסכם עם ספקית האינטרנט רימון, שבמסגרתו היא תיכנס כשותפה בחברה. רימון מציעה ללקוחותיה הפוטנציאליים אינטרנט "כשר", שבאמצעותו יכול הלקוח לבחור לאילו תכנים הוא מעוניין להיחשף ואילו תכנים נחשבים בעיניו "בלתי ראויים". בעקבות העסקה, תחל גם 013 נטוויז'ן להציע את פתרונות ההגנה הללו.

רימון, שלה מעל 20,000 מנויים, פעלה עד כה במגזר הדתי-לאומי, אולם בכוונתה להתפתח גם מעבר אליו. היא אף מתעתדת להתחיל להציע ללקוחותיה שירותי תקשורת נוספים, בהם שיחות בין לאומיות ופנים ארציות. יצוין, כי במסגרת העסקה תמשיך אינטרנט רימון לשמור על הצביון והייחודיות שלה, כמו גם על התחייבויותיה כלפי הלקוחות.

ריצ'רד הנטר, מנכ"ל 013 נטוויז'ן, אמר: "אנחנו מאמינים במוצר ובטכנולוגיה הייחודית שפיתחה אינטרנט רימון. נושא ההגנה בפני תכנים לא ראויים הינו מהותי וחשוב לציבור רחב בישראל, ומהווה חלק מהאחריות החברתית שלנו. העסקה מהווה צעד אשר באמצעותו נוכל, יחד עם אינטרנט רימון, להציע בעתיד פתרונות תקשורת כוללים לציבור הדתי-לאומי המונה כמיליון נפשות".

קובי הקר, מנכ"ל אינטרנט רימון: "הלקוחות שלנו יוכלו ליהנות מסל מוצרים רחב של 013 נטוויז'ן, תוך שימוש באינטרנט הבטוח שלנו. המהלך יאפשר לנו לבסס את אחיזתנו בשוק ולהבטיח את המשך ההשקעה בפיתוח המוצר ושימור המובילות שלנו בשוק שבו אנחנו פועלים".

יצוין, כי השלמת העסקה כפופה לאישורים רגולטורים ואישורים לפי כל דין.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים