דיווחים: מכשיר ה-Nokia EOS יגיע לחנויות כבר בחודשים הקרובים

מכשיר הדגל הבא מסדרת הלומיה של נוקיה צפוי לשלב את מצלמת ה-41 מגה-פיקסל של מכשיר ה-PureView 808, עם מערכת ההפעלה חלונות פון 8 ● עוד תכונות בולטות: ה- Nokia EOSיציע מסך 4.5 אינץ' ויהיה זהה מבחינה חיצונית ללומיה 920

חוזרת לעניינים. נוקיה

ה-Nokia EOS, מכשיר הדגל הבא בסדרת הלומיה (Lumia) של נוקיה (Nokia), אמור להגיע לשווקים כבר בקיץ הקרוב – כך עולה מהדלפה שפרסם האתר WMPowerUser. על פי דיווחים באתר, המדליף החזיק בידיו כבר אב טיפוס של הטלפון החדש.

ה-EOS צפוי לשלב בסדרת הלומיה את מצלמת ה-41 מגה-פיקסל של מכשיר ה-PureView 808, עם מערכת ההפעלה חלונות פון 8 (Windows Phone 8). המכשיר עתיד להיות דומה מבחינה חיצונית ללומיה 920, והוא יציע מסך הגודל של 4.5 אינץ' עם תצוגה באיכות של 720p. גופו של המכשיר יהיה מבוסס בעיקר על פוליקרבונט – כיסוי מיוחד לעדשת המצלמה שייפתח באופן אוטומטי עם הפעלת יישום הצילום בטלפון.

עם זאת, טרם ידוע האם המצלמה תשתמש ביישום הצילום הרגיל של חלונות פון 8, או ביישום מיוחד שנקרא Nokia Pro Camera, אשר יביא לידי ביטוי את היכולות הגבוהות של המצלמה. בנוסף, אם להאמין לשמועות, הדגם הזה של לומיה לא יוצע בשלל צבעים – כפי שהיה מאז השקת ה-920 – ולא יתמוך באופן אוטומטי בטעינה אלחוטית.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים