פורצ'ן: נט-אפ היא מקום העבודה הטוב ביותר

גוגל הגיעה השנה למקום הרביעי בדירוג ה-100 של פורצ'ן, סיסקו במקום השישי ואדובי במקום ה-11 ● מיקרוסופט רק במקום ה-38 ● נציגות ענף ה-ICT שסוגרות את הרשימה: T-Mobile במקום ה-96 וחברת הייעוץ אקסנצ'ר במקום ה-97

לתשומת לב עובדי גוגל: נט-אפ דורגה השנה במקום הראשון ברשימת "מקומות העבודה הטובים ביותר לעבוד בהם ב-2009" של המגזין פורצ'ן. חברת האיחסון הדיחה את גוגל, שהיתה במקום הראשון ברשימת ה-100, בשנים 2008 ו-2007. נט-אפ ממוקמת בעשיריה הראשונה ברשימת ה-100 זו השנה השניה, ובין הסיבות לזכייתה במקום הראשון, מציינים עורכי פורצ'ן, את "התרבות השוויונית, המשכורות, הטבות מיוחדות ומנהלים המדברים בגובה העיניים".

כמדי שנה, ביצע המגזין מחקר מקיף בקרב העובדים בארה"ב, עם מכון "The Great Place to Work". השנה השתתפו 353 חברות בארה"ב בסקר, שתוצאותיו המלאות יפורסמו בגיליון פברואר של פורצ'ן. שני שלישים מן הניקוד הוענק על בסיס הסקר שנשלח ליותר מ-400 עובדים אקראיים בארגונים אלו, השליש הנותר בניקוד בוסס על תשובות החברות לשאלון תרבות ארגונית. השאלון התייחס לנושאים כגון דמוגרפיה, שכר והטבות, פילוסופית ניהול, תקשורת ועוד.

עוד מבין חברות ה-ICT, נמצאת גוגל במקום הרביעי, סיסקו במקום השישי, ואדובי במקום ה-11. קוואלקום ממוקמת במקום ה-17, ואילו חברת הבינה העסקית סאס – במקום ה-20. ענקית התוכנה מרדמונד, מיקרוסופט, ממוקמת במקום ה-38, חברת הייעוץ ארנסט אנד יאנג במקום ה-51 ו-Salesforce.com במקום ה-55. חברת KPMG דורגה במקום ה-56, ואילו PWC – במקום ה-58. דלויט נמצאת במקום ה-61, וטקסס אינסטרומנטס במקום ה-65. ענקית המכירות המקוונות איביי מדורגת במקום ה-83 ומיד אחריה, במקום ה-84 – ג'וניפר נטוורקס. את חברות ה-ICT ברשימת המאה של פורצ'ן חותמות ענקית התקשורת הסלולרית T-Mobile במקום ה-96, וחברת הייעוץ אקסנצ'ר במקום ה-97.

דן וורמנהובן, יו"ר ומנכ"ל נט-אפ, אמר כי "העובדים שלנו הם הלב של החברה והכוח של התרבות הגלובלית שלנו. תרבות המעריכה עבודת צוות, פרודקטיביות, מנהיגות וחדשנות. אני גאה מאוד במה שהצלחנו להשיג ואת מה שהעובדים שלנו מקדשים כל יום: סביבת עבודה שיתופית המשיגה תוצאות מצוינות".

שלמה נטף, מנכ"ל נט-אפ ישראל, הוסיף כי "הסניף המקומי פועל על פי התרבות הארגונית של החברה מיום הקמתו, ונהנה משימור עובדים לאורך זמן עם מוטיבציה גבוהה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים