הכלל הוא להיות במקום הראשון – פרק ב'

ארבע שנים בראשות אפריקה ישראל ויותר מ-30 שנים במגדל ביטוח, כולל ניהולה, אבל העתיד עוד לפניו: איזי כהן עבר לפני כארבעה חודשים לכסא המנכ"ל כלל ביטוח, ומאז השינויים והחידושים צוברים תאוצה – התייעלות של כ-5% מכוח האדם והחלפת שדרת הסמנכ"לים באנשיו, בעיקר ממגדל. בשבוע שעבר הוא הסיר את הלוט מעל המערכת המתקדמת ביותר בישראל שכלל מציעה לסוכני הביטוח שלה במטרה להגביר את מכירות הביטוח הפנסיוני, הבריאותי וסיכוני הפרט. לשם כך כינס כהן את נציגי המדיה למסיבת עיתונאים במטה של החברה בתל אביב. אז מי ומי בנצפים?

גיל ארזי, מנכ"ל כללביט, נצפה יושב עם העיתונאים וממתין לתורו לעלות לבמה כדי להציג את המערכת בפועל

גיל ארזי, מלבד היותו רו"ח בהכשרתו, הוא גם, כאמור, מנכ"ל כללביט מערכות - חברת התיקשוב של כלל ביטוח. ארזי הציג את השירות החדש המבוסס על תשתית חכמה, אשר מתממשקת לכל מערכות המידע בקבוצת כלל. בלחיצת כפתור אחת הסוכן מתחבר לבסיס הנתונים השלם של הלקוח, ומקבל את תמונת הלקוח המלאה וכך יציע שירות מיידי ומוצרים חדשים המתאימים לצרכיו - לרבות הצהרת בריאות אחידה והפקה של פוליסות בריאות וריסק במסלול ירוק

ארזי המשיך והציג את המערכת הטכנולוגית של כלל ביטוח, התומכת בהשקה של תשתית דיגיטלית חדשה לניהול של סוכנות הביטוח, תחת השם  Clal on line. זהו מהלך ראשון מתוך סדרת מהלכים שיהיו בבחינת מהפכת שירות, אותה מובילה כלל ביטוח בחודשים האחרונים

השלב הראשון מיושם לטאבלט (אייפד ואנדרואיד), ויאפשר לסוכן לתת שירות מלא ללקוחותיו - לרבות תהליך של מכירה ישירה של פוליסות בריאות וריסק במסלול ירוק, בהתממשקות מלאה לכל מערכות המידע הרלוונטיות בכלל ביטוח

Clal on- line מאפשר לסוכן לראות תמונת לקוח מלאה, לזהות הזדמנויות מכירה, לעקוב אחר פעילות הלקוחות, ולקבל התראות והודעות בנוגע למבוטחים. התשתית כוללת: תזכורות, מחשבונים, סימולטורים, איתורנים, טפסים, מבצעים, ביצועים, נתונים ועוד

המשך יבוא…

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים