שמואל ברקן, פריסקייל ישראל: "אנחנו משיבים מלחמה להאקרים"

"מעבדי אבטחת המידע החדשים שהשקנו ימנעו נזק במיליוני דולרים", אמר ברקן, מנכ"ל משותף בחברה ● לדבריו, "כאשר יש צורך בהצפנה, האתגר הוא לא לפגוע בביצועים ובמהירות התעבורה ברשת"

"אנחנו משיבים מלחמה להאקרים – מעבדי אבטחת המידע החדשים שהשקנו ימנעו נזק במיליוני דולרים", כך אמר שמואל ברקן, מנכ"ל משותף בפריסקייל (Freescale) ישראל.

ברקן התראיין לאנשים ומחשבים על רקע ההשקה של מעבדי אבטחת מידע ממשפחת C29x, שביצעה פריסקייל. לדבריו, "המעבדים הם בעלי יכולות הגנה ועוצמה חזקות מפני התקפות סייבר. פתרון האבטחה החדש מספק ביצועים טובים בעלות נמוכה ומאפשר למרכזי נתונים להתרחב עם הגידול הדרמטי בתעבורה המאובטחת ברשת".

"מעבדי אבטחת המידע החדשים מסוגלים להצפין את המידע שבתוך האינטרנט בצורה חכמה, המקשה על יכולת פיצוח המידע על ידי גורמים שונים", הוסיף ברקן. "מדובר בשבב מרובע, בגודל 29 על 29 מ"מ שנכנס לכל כרטיסי ה-Embedded ומחירו נמוך בכמחצית ממחיר המתחרים שלנו".

על פי ברקן, "מדובר במערך חדש של מאיצי אבטחה, שיעניקו מענה אמיתי להתקפות הסייבר ושמתוכננים לסייע ליצרני ציוד מקור (OEM) בייעול תהליך ההתרחבות שלהם. זאת, על מנת לטפל בגידול הדרמטי בתעבורה המאובטחת ברשת. משפחת מעבדי העזר החדשים מספקת מענה בתקופה שבה לאבטחת הרשתות יש חשיבות גדולה יותר מאי פעם". הוא הוסיף, כי "המעבדים החדשים מאפשרים יצירת פתרונות מרובי שבבים בכרטיס PCI–E יחיד, אשר מספקים יותר מ-120 אלף פעולות RSA, קרי – 2048 בשנייה, ונותנים ביצועים טובים בעלות מופחתת".

לדבריו, "הדרישות שעומדות בפני אבטחת התעבורה באינטרנט הופכות להיות מחמירות יותר ומורכבות יותר, ועם זאת, שוק מעבדי העזר לאבטחה מקבל כיום שירות מספקים מועטים ביותר. הלקוחות מבקשים מאתנו אפשרויות בחירה במעבדי עזר בעלי ביצועים גבוהים, כדאיים מבחינת העלות ובעלי נצילות הספק גבוהה".

עוד הוסיף ברקן, כי "הגידול של תעבורת הנתונים במכשירים ניידים ברחבי העולם צפוי להתרחב פי 18 מהקיים, במהלך חמש השנים הבאות. על פי הצפוי, מעבדי עזר לאבטחה הניתנים לשדרוג ימלאו תפקיד מרכזי בטווח יישומים נרחב, בהם ייכללו מרכזי נתונים ומיחשוב ענן, וכן בתחום ההתקנים (Appliance) לאבטחה ובמודולי אבטחה בחומרה, שמשמשים בציוד לבנקים, לממשלות ובציוד צבאי".

"משפחת C29x", אמר ברקן, "מספקת יכולת שדרוג הן בצריכת ההספק וגם בביצועים. ההתקנים הללו מתוכננים להאיץ את פעולתם של אלגוריתמי הצפנת RSA (במפתחות בגודל של עד 4k) ושל אלגוריתמי Diffie Hellman, כמו גם הצפנת עקומה אליפטית (ECC), והם משלבים הצפנה בצובר (Bulk Encryption) במהירות של עד 10 ג'יגה-ביט בשנייה. בין אם משתמשים בהם במעגל המותקן במרכז נתונים גדול או במודול אבטחה בחומרה, יש למעבדי ההצפנה במשפחת C29x צריכת הספק מזערית בתכנונים שמוגבלים מבחינת פיזור החום. אפשר להשתמש במוצרים בתצורות כרטיסי PCI–E בעלי שבב יחיד או בריבוי שבבים או להשתמש בהם כבמעבדים עצמאיים".

הוא סיכם בציינו, כי "כאשר יש צורך בהצפנה, האתגר הוא לא לפגוע בביצועים ובמהירות התעבורה ברשת. במעבדים שלנו יש אלגוריתם בחומרה שמשפר את הביצועים של התעבורה. כך, אנחנו יודעים להעביר תעבורה מוצפנת של נתונים בלא לפגוע במהירות ובביצועים של התעבורה, ומנגד – אנחנו מאפשרים להצפין את התעבורה. יש לנו בארץ כבר לקוחות ממגזרים שונים".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים