הכלל הוא להיות במקום הראשון – פרק א'

ארבע שנים בראשות אפריקה ישראל ויותר מ-30 שנים במגדל ביטוח, כולל ניהולה, אבל העתיד עוד לפניו: איזי כהן עבר לפני כארבעה חודשים לכסא המנכ"ל כלל ביטוח, ומאז השינויים והחידושים צוברים תאוצה – התייעלות של כ-5% מכוח האדם והחלפת שדרת הסמנכ"לים באנשיו, בעיקר ממגדל. בשבוע שעבר הוא הסיר את הלוט מעל המערכת המתקדמת ביותר בישראל שכלל מציעה לסוכני הביטוח שלה במטרה להגביר את מכירות הביטוח הפנסיוני, הבריאותי וסיכוני הפרט. לשם כך כינס כהן את נציגי המדיה למסיבת עיתונאים במטה של החברה בתל אביב. אז מי ומי בנצפים?

כלל ביטוח רואה את עצמה כפורצת דרך בענף הביטוח, כשהיא מביאה רגע חדש ומשמח לחיי סוכניה ורואה בו בשורה לסוכני הביטוח וללקוחות

כלל ביטוח משיקה מערך דיגיטלי  כלל on-line - פלטפורמה דיגיטלית חדשנית לניהול של לקוחות סוכנות הביטוח, שתאפשר לסוכנים לנהל את עסקי הלקוחות בפשטות, במהירות ובעלויות תפעוליות נמוכות

"מדובר במהלך ראשון  מתוך סדרת מהלכים שמטרתם לשפר את השירות לסוכנים". איזי כהן, מנכ"ל כלל ביטוח

איזי כהן ממשיך: "סוכן הביטוח של כלל יוכל החל מהיום לזהות הזדמנות עסקית לביטוחי בריאות וריסקים, למלא את הצהרת הבריאות הנדרשת במערך הדיגיטלי, לאשר כיסוי ולהפיק פוליסה בזמן אמת - מכל מקום ובכל זמן. הסוכנים הם הכוח שמניע את העסק שלנו, ההצלחה שלהם היא ההצלחה שלנו. נפעל תמיד לתת להם פתרונות חדשניים שישפרו את ניהול העסק שלהם"

יעקב (צ'יקו) זכריה, משנה למנכ"ל ומנהל מערך העסקים בכלל ביטוח, מאמין שבעולם מתקדם, שירות מצוין הוא קודם כל שירות דיגיטלי. לדבריו, בכלל ביטוח גאים להיות הראשונים בענף שהביאו את הבשורה, שתאפשר לסוכנים לנהל את העסק שלהם בפשטות, במהירות ובעלויות תפעוליות נמוכות

המשך יבוא…

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים